Nemultumire colectiva


     Ma numar si eu printre nemultumiti sau mai bine spus printre cei care sunt nemultumiti de mine.
   In zilele noastre nimeni nu e multumita, ori e prea mult ori prea putin, ori faci prea mult ori nu faci nimic.
    Suntem intr-o perioada de post, asa ca mi-am luat putin gandurile si resentimentele cu mine si sunt eu cu mine insami, cu gandul mult mai Sus.
    M-am obisnuit cu starea de fapt, desi se trece mult, masura in toate.
    Daca suntem noi nemultumiti de niste oameni care ne poarta tricolorul pe podiumuri si in concursuri, daramite de ceilalti, noi, oamenii obisnuiti, de rand.
    Nu am inteles ce vor unii. 
    Ba da, de fapt am inteles, ca unii, vor cu tot dinadinsul sa iasa in fata, sa se catere pe mine, pe tine, dandu-si cu parerea, luandu-ti locul de munca, reusind sa te faca sa iesi din cursa prin mijloace fatarnice si fatise in vazul tuturor;  bazandu-se pe teama celorlalti de a-ti lua apararea, fiindu-le si lor teama la randu-le, cu gandul ca cine stie poate le vine si lor randul.
     Se face totul pe la spate. Din culise. Din butoane si telefoane. Se instaureaza frica si asa se pot controla oamenii mult mai usor, si chiar manipula si cumpara. Ce nu face omul de frica?
    Lucrul pe care il regret cel mai mult ca ar trebui sa aibe in primul rand frica de Dumnezeu si mai pe urma de altele.
     Adica, tu ca sa iti aperi interesele, interese materiale minore, omori si termini un om pe picioare numai ca sa intri in gratiile unei persoane, care se vrea cu tot dinadinsul conducatorul de grup, fie la un loc  de munca, in  lucrul in echipa, intr-un  grup pentru te miri ce onorarii?
    Unii recunosc un leader prin spiritul de turma, prin recomandarile celorlalti, la care nici nu se gandesc ca acele persoane care recomanda, au ele un interes direct in aceasta schema.
     Daca a dat ala "Like", a dat si X, si colegul, colegul colegului, dau si eu un Like, sa nu se supere colegul, colegul colegului sau sa nu se supere X.
     Ar fi corect si cinstit ca atunci cand are nevoie colegul sa fie servit si onorat sa il trimiti la X, ca om fi noi oameni de bunacredinta dar nici chiar asa fraieri.

5 comentarii:

elly weiss spunea...

Asta apropos de viespare...
Da, corect. Habar nu am cum oamenii astia pot pune seara capul pe perna. Si sa mai si doarma.
Sunt si eu la fel de nemultumita. De toata societatea, asa, in ansamblu.

Anca spunea...

Elly
e ingrozitor ce se intampla la nivel social si personal
vremurile se schimba de la o zi la alta si oamenii odata cu ele

Kundalini spunea...

Anca, ai scris atat de... echilibrat (nu-mi vine in minte un cuvant mai potrivit) despre toate cele si in atat de putine cuvinte incat imi vine a zice doar: incotro ne indreptam?!

Viata fericita si suflet senin iti doresc!

Anca spunea...

Da, nu stiu nici eu, sunt in dilema dupa cum ti-ai dat seama.
Poate nadejdea ne mai tine vii.

Iti multumesc pentru urari. Sa auzim si de bine

Sergal Quilling spunea...

Ai pus punctul pe "i" Anca. Mai bine nu o putei spune. Incotro? Cat timp?Unde vom ajunge? Ce vor ajunge copii nostri sa traiasca?
Din pacate ne framanta aceste intrebari pe noi, oamenii de rand iar pe cei care ne-au adus in asemenea hal ii doare...cum sa se imbogateasca mai tare si cum sa tina mai mult puterea.
Trist dar, din pacate, foarte adevarat.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info