13 comentarii:

OchiiVerzi spunea...

:)))))) traiasca pliciul!
Tin minte ca eram odata la Kaufland si am vazut un plici sub forma de pistol :D tare simpatic ... cand apasai pe tragaci "poc!" :))))

Anca spunea...

Ochii Verzi - nu am vazut asemenea pliciuri, dar pistoale am mai vazut, ce-i drept.
asa ca idee e super tare =))

Dana spunea...

Ar fi o singura problema: storceala vietatilor. Raman urme, pe perete, pe masa, pe birou, pe tavan... :D

Dana spunea...

Ar fi o problema: storceala. Ramana urme pe masa, perete, tavan... chiar nu mai ies :D

Kundalini spunea...

Stii ca nu am avut vreodata plici? Folosim o carpa... daca-ti poti imagina, sau pamatuful pentru sters praful... In sat, la niste rude, aveau niste fasii lipicioase care atrageau insectele si acolo ramaneau!
Sunt printre cei care au oroare - aproape - de insecte, dar azi ucid mai rar decat in tinerete... Dar parca nici gazele nu mai sunt asa multe pe aici - probabil ca deratizeaza mai des... :)
Gata, ma opresc, c-o sa fac... filosofie despre plici! :))

O saptamana frumoasa iri doresc!

vienela spunea...

Nu am mai folosit un plici de ani buni, dar zilele trecute chiar i-am simtit lipsa. Aveam doua muste obraznice de care nu reuseam in nici un chip sa scap. :))

Anca spunea...

kundalini, stiu cum erau in provincie fasiile alea din plastic de care zici, sa nu zici de altfel ca romanul nu e inventiv :))

Anca spunea...

Dana - da sunt si inconveniente, dar minore, nu am abilitati de magician sa le prind cu mana sau sa le fac sa dispara. Si oricum unele sunt asa obraznice ca nu poti neam, sa le dai afara :)

Anca spunea...

vienela - asta a fost si motivul pentru care nu am stat mult pe ganduri sa il achizitionez :))
sunt tare stresante si obraznice

elly weiss spunea...

E foarte bun! Eu nu pot decat sa te felicit :)
Am si eu unul, mai simplu. Doar un cerc cu o codita. Dar e foarte bun. Adevarul e ca il folosesc poate doar o data pe saptamana. Fiindca nici insecte nu prea mai sunt. Si o musca o prind si intre palme, chiar ma amuza :)
Sa-l stapanesti sanatoasa!

Zamfir spunea...

Oare, care ar putea fi acele "alte scopuri"?!

Anca spunea...

Zamfir :)) mai stii? poate in momente de tensiune poate pliciuiesti pe cine nu trebuie :))

Anca spunea...

Elly - esti extraordinara, si eu o invidiez pe mama cand le prinde din zbor in pumn :)) la fix, nu stiu cu cata dexteritate.
Eu una sunt foart obosita cand e sa scap de ele :(

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info