8 septembrie praznuirea Nasterii Maicii Domnului


 Nasterea Maicii Domnului este praznuita de Biserica pe 8 septembrie, si marcheaza inceputul anului Bisericesc.
 A fost fixata in a opta zi din anul bisericesc, pentru ca cifra opt simbolizeaza ziua vesniciei, viata fara de sfarsit. Datorita ei, Fiul cel Vesnic al lui Dumnezeu S-a intrupat, a biruit moartea si a daruit oamenilor viata vesnica in Imparatia Cerurilor.
Numele de Maria provine din cuvantul ebraic "Aia", care se traduce prin "Doamna", dar numele evreiesc Miryam sau Maryam se spune ca ar fi de origine egipteana si inseamna a iubi si cu sufixul am care inseamna "cea iubita".
In iconografie intotdeauna este insotita de Fiul pentru daruirea cu care a dat fiinta prin harul Duhului Sfant pe Fiul Domnului.
 
La multi ani celor ce poarta numele Sfintei Fecioare Maria.

Un comentariu:

vienela spunea...

La multi ani si din partea mea.
Eu nu o am decat pe soacra mea Maria.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info