Floarea Soarelui - printesa prizoniera a iubirii solare

Am fost la piata si mi-am luat flori. Nu orice flori, ci cele care imi plac mie foarte mult, cele care iubesc soarele- Floarea Soarelui.
In drum ce ma duceam incarcata cu sacose si cu tot felul de pungulite zaresc un domn in varsta cu o galeata cam murdara plina cu buchete de floarea soarelui printre masini si care statea pe marginea parcarii sa faca si dansul niste negot, daca se poate spune asa ceva.
Buchetul a fost un ron, nici n-am mai stat pe ganduri, chiar daca la piata te tot chivernisesti sa iei si d-aia si d-aialalta. 
M-am bucurat enorm de prospetimea, frumusetea si culoarea lor. Printesele soarelui, ramase prizoniere sa il priveasca de la rasarit pana la apus.



Ne putem gasi dragostea si alinarea ochiului si a simturilor in lucruri atat de simple, atat de naturale, de aceea am precizat pretul, ca suntem inconjurati de lucruri asa de frumoase dar din pacate ne fug ochii numai dupa lucruri stralucitoare, extravagante si pe care nu putem sa le avem. De aici nefericirea.
O zi minunata


7 comentarii:

Minnie spunea...

Floarea soarelui este si preferata mea. Se comporta exact ca o femeie!
Cand e tanara este zglobie si cu ochii numai dupa cel carui nume il poarta, în cazul nostru d-nul Soare, iar la batranete ca în poezia lui Toparceanu...
"Floarea-soarelui, bătrână,
De pe-acum se sperie
C-au să-i cadă în ţărână
Dinţii, de mizerie."

O zii frumoasa!

OchiiVerzi spunea...

Mai rar cand gasesti la piata buchete din floarea soarelui. Eu daca stau si ma gandesc bine, nu cred ca am vazut mai mult de o singura data asa ceva ... si asta cand eram copil. Sunt frumoase si se pare ca au ajuns sa fie apreciate la adevarata lor valoare.

pandhora spunea...

ce-mi place floarea soarelui a ta...

Anca spunea...

Minnie, da ai dreptate in ceea ce spui
imi plac versurile lui Topirceanu, multumesc
o saptamana frumoasa

Anca spunea...

Ochii verzi, eu am mai vazut si prin centru la noi
Stii ce mi-as dori sa imi cumpar? in caz ca mai exista in sezon? Nuferi
La piata universitatii mereu s-au vandut buchete de nuferi care noua ni se pareau si banali.
in trecerea prin Bucuresti prietenul lui Sharon Stone i-a luat din strada un buchet de nuferi :) aaa? e in trend :))

Anca spunea...

Pandhora - iti multumesc cu drag
Iti urez zile insorite!

elly weiss spunea...

Asa este, Anca! Ai atat de multa dreptate! Alergam prin viata dupa tot felul de prostii (asa, la modul general) fara sa vedem frumusetea simpla si extraordinara din jurul nostru. Si fara sa stim s-o apreciem. Si iata cum putem fi fericiti doar cu un leu! Si mie imi place floarea soarelui, nu stiu daca iti mai aduci aminte ca, in iulie, i-am inchinat un fel de oda...cu o fotografie pe care am surprins-o chiar pe un camp de floare...
O noapte buna sa ai! Si maine sa te trezesti cu ochii in frumusetea galben-aurie a acestor flori!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info