Happy Weekend 28

Elly Weiss ne invita la cea de-a 28-a editie a Happy Weekend!!!






Biblioteca Centrala Universitara "Carol I"
un targ de carte, daca ai parte, ceva in genul Carte d'eparte pe Strada de Carte
Nu stiu cat de sugestiva este imaginea dar a batut vantul si nu am reusit sa prind recuzita de la targ :)


  
Pentru cei din Bucuresti sau pentru cei care au ocazia de a trece pe aici, poate, va este folositor urmatorul link:

http://stradadecarte.ro/comunicat-de-presa-strada-de-carte-2012/



Am prins si ceva din manifestatia elevilor din licee.
Nu prea sunt la curent cu evenimentele sub egida carora s-au organizat. Chestia e, ca am vazut palcuri, palcuri de tineri, adolescenti, purtand pancarte cu diverse lozinci sau cu numele liceului lor si scandand numele institutiei la care sunt elevi. Probabil, sunt invatati de mici pentru competitie, pentru marketing si leadership.  Nu au lipsit nici majoretele de clasa intai sau 0 (zero) pe un fundal de muzica "nebuna" de club.

4 comentarii:

Minnie spunea...

Ce noroc cu tine....
Uite asa mai vad si eu Bucurestiul!
O seara faina!

elly weiss spunea...

Buna, Anca! Ti-ai facut un obicei foarte bun sa ne tii la curent cu ceea ce se mai intampla important in viata Bucurestiului.
Manifestarea a avut intentii cat se poate de bune si frumoase, ma gandeam cat a fost de animata. Ceva am vazut, am intrat pe pagina de FB a manifestarii si am vazut fotografii. Mi-ar fi placut sa aiba si explicatii fotografiile acelea...e o scapare a organizatorilor.
Din comunicatul de presa am vazut ca a fost o manifestare destul de ampla, cu filme, mici spectacole...destul de interesant. M-au amuzat copiii :) Se pare ca au fost in elementul lor.
O zi buna, draga mea.
Happy Weekend in continuare!

Nice spunea...

Oare de ce au manifestat elevii? Ce mai vor?

vienela spunea...

Mie chiar imi place cand aud despre elevi care se unesc, incercand sa isi sustina punctul de vedere.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info