Happy Weekend - Editia 25

Elly Weiss este cea care gazduieste cea de a 25-a editie Happy Weekend!



Foto: Anca Vrinceanu - Mamaia Nord - Navodari
GLUME:
*
Trei prieteni, in padure: un surd, un chel si un stirb.
- Pst, zice surdul, mi se pare ca aud ceva!…
- Brrr, raspunde cel chel, mi se face parul maciuca…
Iar stirbul:
- Nu va fie teama, sunt inarmat pana in dinti!
 *
La un fotograf au venit mai multi chinezi pentru a se fotografia.
Fotograful se gândi: "De ce să developez toate pozele, dacă seamănă
leit unul cu altul? O să le dau aceeasi fotografie!". Când primesc
fotografiile, un chinez ia fotografia, se uită lung la ea si spune:
- Nu e fotografia mea.
- Cum nu e a ta? - întreabă fotograful - Nu e faţa ta?
- Faţa e a mea, dar cămasa nu.
 *
O femeie în farmacie:
-Aveţi ceva ieftin şi eficient pentru slăbit?
- Da, avem, plasture.
- Şi unde se pune?!
- Pe gură!

 CITATUL PREFERAT SI CEL MAI ADEVARAT:




HAPPY WEEKEND TUTUROR!!!

7 comentarii:

Minnie spunea...

Podul acela nu este cel de la Cernavoda?
Happy Weekend!

Anca spunea...

Minnie- da, da, am fost cu trenul :) pe podul cel nou, si asa am putut sa il pozez pe cel vechi

elly weiss spunea...

Buna, Anca!
Ma bucur ca ne-ai impartasit cateva imagini din bucatica de de mare de anul acesta :) Mi-au placut tare mult si m-a induiosat micutul crab.
Iar glumele sunt bune-bune! :))
Cred ca metoda de slabit e perfecta si functioneaza si ca metoda de facut liniste :))
O duminica minunata iti doresc in continuare!

Anca spunea...

Multumes Elly
Happy Weekend in continuare

Carmen RM spunea...

super postarea ta de weekend! toate bancurile sunt faine - ideea curei de slabire mi se pare cea mai corecta! ;))
Sa ai un start bun în saptamâna ce urmeaza!

Anca spunea...

Multumesc Carmen
si tie la fel o saptamana buna

OchiiVerzi spunea...

Cat de relaxat sta catelul ala :D ... ma face sa-l dau jos si sa-i iau locul :)))

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info