Miercurea fara cuvinte (36)

Miercurea fara cuvinte (36) sesiune realizata de Carmen

Mamaia Nord - Navodari - septembrie 2012 
Foto: Anca Vrinceanu




Foto: Anca Vrinceanu

25 de comentarii:

Diana spunea...

In zori de zi, cand nimeni pe acolo nu-i... Linistitoare imagini! Privind fix as putea sa ma transpun acolo, sa simt adierea, sa ascult valurile si sa fac nani! :)

O zi minunata sa ai!

anastasia spunea...

Întotdeauna a fost frumos la mare în septembrie!
O zi frumoasă, Anca!

dordefemeie spunea...

S-a dus vara.... Buna dimineata.

Liviu Bimbea spunea...

A început să fie pustiu Litoralul.
Să ai o zi liniştită.

pandhora spunea...

ce liniste blanda si ce culori calde...
marea are alt farmec toamna :)

pandhora spunea...

frumoase culorile marii toamna...frumoasa si linistea ei...

Anca spunea...

Diana - asa e, linistitor si relaxant dimineata la rasarit
doar revarsatul valurilor te desteapta din amortire

Anca spunea...

Anastasia - si mie imi place in septembrie la mare, mai ales dupa o vara caniculara.
Cand toamna e tarzie tot peisajul e invesmantat in culori magnifice

Anca spunea...

dordefemeie - daa, s-a dus vara intr-adevar, dar merge si in extra sezon :)

Anca spunea...

Liviu - era dis de dimineata, la pranz mai e lume, in zona Navodari ce-i drept mai putini

Cerasela spunea...

E frumos la mare si în septembrie!
O zi frumoasă, Anca!

SoriN spunea...

Buna Anca!
Iubesc marea in orice anotimp!
Superbe imagini!
O toamna minunata iti doresc!

Mirela spunea...

Mi-e dor de Marea Neagră, dar de ani de zile mergem la alte mări! E o mare cu care am copilărit verile, lângă care am devenit adolescentă în vacanțe și pe care cu greu o mai recunosc acum, poate și pentru că nepăsarea sau neputința oamenilor au secat-o... Frumoasa noastră mare are nevoie de primenire și de iubire, ar merita să-i dăm șansa de a redeveni ceea ce era. Splendide fotografii! Să ai o zi minunată! :)

Anonim spunea...

imi plac fotografiile, sunt foarte linistitoare si pline de inspiratie. Iar culorile sunt blande si energice in acelasi timp. Frumos...

Minnie spunea...

Ce frumoasa poate fii plaja...
Imi este asa de dor de Marea Neagra si este asa de departe.....

Spunsieu spunea...

ce bine ar fi sa fie atata liniste la mare cand e sezon, sa te poti relaxa cu adevarat

Florin Morosan spunea...

Primele două fotografii sunt superbe. Ce frumos e să admiri o asemenea imagine.
Zi frumoasă!
Toate cele bune!

Anca spunea...

Mirela- parca au inceput si la noi sa se miste lucrurile. O tara care are mare este atat de bogata si are un asa mare potential, dar acum... ce sa zicem.
Multumesc
O zi buna

Anca spunea...

Anonim - ma bucur ca este placut peisajul, ochiului, si pentru un inceput de toamna marea este atat de frumoasa, chiar si in imagini.
Multumesc

Anca spunea...

Minnie - si mie mi-era asa dor de mare, ca am savurat-o cu nesat in fiecare dimineata, asezonata si cu o cafeluta :)

Anca spunea...

Florin Morosan - Iti dai seama ce priveliste de vis ma intampina in fiecare dimineata, ce momente de nedescris, ca intr-o zi fara cuvinte.
Multumesc
O zi buna

Robert Nicolaescu spunea...

Foarte frumoase!

Anca spunea...

Robert - Multumesc

elly weiss spunea...

Si mie imi place marea la inceput de saptembrie.
Foarte frumoase imagini. Apusurile sunt slabiciunea mea :)
O seara placuta in continuare!

Nice spunea...

Frumos Navadariul privit prin ochii tai, superb apusul de soare...nu ma mai satur sa-l admir. :)
N-am fost niciodata la mare in septembrie, mi se pare tare romantic si nostalgic totodata.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info