Alergam la Maraton impotriva cancerului!

Fundatia Sensiblu anunta!

Alergam la Maraton impotriva cancerului!
Fundatia Sensiblu si Asociatia Little People sunt sprijinite de organizatorii Bucharest International Marathon eveniment care are loc de cinci ani, cu o sponsorizare in bani pentru fiecare participant.
Cu cat mai multi participanti cu atat mai multe fonduri pentru pentru ajutarea celor in nevoie.
Inscrierile se fac pana pe 3 octombrie la http://bucharest-marathon.com/en/registration. 

Daca vrei sa afli mai multe detalii contacteaza Asociatia Little People: Serghei@thelittle-people.org, telefon 0749.493.695.

5 comentarii:

Minnie spunea...

Ma impresionat numarul de participanti! 744 de persoane!
Paricipi si tu?

Anca spunea...

Mi-ar placea
dar pe o ruta mult mai scurta

elly weiss spunea...

Si mie mi-ar placea, dar ca si tie, pe o ruta mult mai scurta. Poate max. vreo 10 km...mai mult nu cred ca as putea.
Intr-adevar, un foarte mare numar de participanti. Uimitor!
Doresc mult succes acestei actiuni!
O seara placuta, Anca!

Cristi spunea...

Am un var care e maratonist amator. Cred ca o sa participe daca ii permite timpul. :)

vienela spunea...

Eu nu ma simt in stare sa alerg nici dupa autobuz, dar apreciez astfel de initiative.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info