Happy Weekend - editia 29


Elly Weiss ne incanta cu cea de-a 29-a editie a Happy Weekend!

 Pentru ca e toamna si m-a apucat nostalgia, postez cateva imagini din periplul meu prin Bucuresti cu vizitarea Muzeului National de Istorie din Bucuresti










Columna lui Traian

 Foto: Anca Vrinceanu


  Ar fi mers si o descriere istorica, dar ar fi prea mult pentru weekend.

  Acum sa incepem cu glumele :) a fost si Ziua Mondiala a Zambetului asa ca sa ne smulgem macar un zambet :) Bineinteles, sunt luate de la un bun prieten de pe facebook, oricum bancurile nu prea au drepturi de autor, dar sa nu se supere ca ii "fur" ideile de a smulge bunadispozitie, pentru ca acest lucru trebuie sa il facem fiecare la randu-ne si anume sa binedispunem si sa impartasim si noi la randul nostru lucrurile haioase si frumoase.

1. Ea: Toti barbatii sunt niste porci !
El: Daca erai o femeie respectabila, nu ajungeai sa ii cunosti pe toti


2.  Într-un bar, intră un tip foarte mulţumit:
- De băut la toată lumea. Fac cinste! Mi s-a născut un fiu!
- Ce greutate?
- 4 kg!
- Lungime?
- 53 cm!
- Cum se simte soţia?
- Ea încă nu ştie!


- (e un lucru care se intampla cam des in ultimul timp) -

3. Intr-o dimineata un tip este oprit de politie:
-Buna seara, d-le politist.
-De fiecare data imi spui "Buna seara". De ce?
-Pai, cand va vad mi se intuneca in fata ochilor!


 Categoria citate
 Cel care ma inspira cel mai mult este o zicala care are si o melodie incantatoare si ar trebui sa ne fie motto in viata:

"Daca dragoste nu e, nimic nu e" - Marin Preda


4 comentarii:

Minnie spunea...

Anca cred ca nu am imaginatie azi, dar vrei te rog sa îmi explici ce este în ultima fotografie?!Iti doresc un Happy Weekend draga mea si numai bine!

Anca spunea...

Minnie - este columna lui Traian, copie
am fotografiat-o de jos in sus pentru a-i arata maretia, dar nu prea am reusit.
Happy Weekend

elly weiss spunea...

Multumesc pentru sugestia de a vizita Muzeul de Istorie. Am si uitat de cati ani l-am vazut...sunt cam multi :) Si eu m-am uitat putin la copia Columnei...dar am inteles ca e fotografiata de jos in sus...poate ca trebuia postata vertical. Era mai sugestiva. Poti modifica orientarea :)
Glumele - foarte bune :)
Multe sotii nu stiu, ai dreptate :))
Dar cam asa a fost de cand lumea...
E mai frecvent in ultima vreme? Posibil :)
In fata politistului...cred ca fiecaruia ni s-ar cam intuneca :)) Sunt ferita de aceasta senzatie atat de "placuta", am permis dar n-am condus...deci n-am masina. Nici nu cred sa-mi iau vreodata. ;)
Happy Weekend, draga Anca!

Blog misto spunea...

Dragute bancurile...

nu-mi place deloc anotimpul de toamna :(

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info