Miercurea fara cuvinte editia 48

Miercurea fara cuvinte editia 48 - Carmen 
Aranjamente realizate ad-hoc pentru pregatirile precipitate de dinainte de sarbatorile de iarna.





21 de comentarii:

Cristi spunea...

In copilarie incepeam pregatirea ornamentelor cu 1 zi inainte de Craciun. Acum trebuie sa incepem mai din timp, sa tinem pasul cu moda. :)

Minnie spunea...

Foarte frumos! Abia astept sarbatorile! O zi faina sa ai!

Anca spunea...

Daa Cristi tot e sfarsit de noiembrie sa zicem ca ne apropiem de decembrie.
Unele magazine s-au pregatit inca din octombrie :))
Mersi
O zi buna!

Anca spunea...

Minnie si eu am inceput sa pregatesc pentru venirea lor, dar mai mult la nivel de idee, sau sa imi vina idei cum va fi pomul, sarbatorile...
Happy WW

dordefemeie spunea...

Ce dragute sunt. Abia astept sarbatorile de iarna.

elly weiss spunea...

Mi-e teama ca am incurcat comentariile. Sistemul cu fereastra separata...e mai special...si am deschis toate trei articolele si toate ferestrele de comm.
Fie ce-o fi! :)
Nu ma mai agit cu brad, cu podoabe, cu nimic. De trei ani n-am mai facut bradul, nimeni nu-l mai vrea :)) La noi acasa.
Am o multime de podoabe fiindca pe cand eram mai incantata de Craciun si toate ale lui cumparam tot felul de podoabe. Acum stau in doua cutii si ma asteapta sa le bag in seama :) Saracutele...
Imi plac trandafirasii tai cu sclipici. Sunt foarte frumosi. Nici nu am vazut pana acum. :)
O zi de miercuri minunata sa ai!

Anca spunea...

dordefemeie - mersi si eu sunt in asteptari

Anca spunea...

elly - vrei/nu vrei sarbatorile bat la usa sa iti impodobesti casa, asa ca deschide cutiile si pune-te pe treaba ca poate vine Mos Craciun :)

Liviu Bimbea spunea...

Am rămas cuplaţi de la Moş Gerilă când pregătirile începeau cu două sptămâni înainte de Crăciun, odată cu luarea vacanţei de iarnă.

Anca spunea...

Liviu- m-ai facut de-a dreptul sa rad, nu stiu cum de ti-a venit ideea si cu ce ai asociat...
si nici eu nu stiu ce m-a facut sa rad

adriana spunea...

Buna seara, Anca!

Le vei agata in pom sau vor sta cuminti in alt loc decorativ?

Anca spunea...

Adriana - Buna! depinde de inspiratia de atunci

Fosile spunea...

Deja-i Craciunul la voi?
Cu...cite zile sinteti inainte?

Noapte buna!

pandhora spunea...

se apropie se apropie Craciunul :)
faini trandafirii :)

Anonim spunea...

Its my at the start in good time always to fill someone in on on this forum,just wannat make some friends here.if its not allowed to transmit on this food,amuse cross out this thread.Nice to adjoin you!

---------------------------------------------------------------
[url=http://www.sexybags.info/rssrock.html]My designer handabgs[/url]

Tury spunea...

Drăguțe ornamente. Îmi plac astea simple, clare

Anca spunea...

Fosile - cu mult inainte :))
O seara buna!
Happy WW

Anca spunea...

Tury multumesc
Happy WW!

Anca spunea...

Pandhora - multumesc
Happy WW

SoriN spunea...

Frumoase ornamente!
O seara senina!

Carmen RM spunea...

sufletele curate gasesc inspiratie oricand! superb aranjament!
happy WW! :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info