"Nu comentez!"



Legea tacerii e de multe ori un regulament care se impune major in zilele noastre.
Nu stiu! Nu spun nimica! Orice cuvant te poate incrimina dar si tacerea ar fi un raspuns in unele cazuri, dar din fericire neputand fi probata, pana la o proba contrarie, nu ?
De cate ori am avut o parere, poate sincera, fara sa lezeze, am avut de suferit enorm. Chipurile nu stiu in ce conjuncturi s-a aflat imediat, aproape instantaneu si intr-o clipita. Si totusi eronat. Si vai si amar, daca n-are loc o confruntare, o "reglare de conturi" ca sunt in stare sa iti poarte pica toata viata. Si asta nu mai pentru ca s-a grabit X sau Y sa se dea important, ori din prea multa stiinta, ori din prea mult spirit de "protectie".
Sunt persoane care iti poarta ranchiuna ani de zile, si asta numai pentru ca stiu ei ce stiu si nu mai vor sa aiba si alte puncte de vedere.
Sincer, e o mare pierdere pentru ei, chiar si acest consum de energie negativa, care pe cat sunt de cinstite aceste persoane cu atata ti-ar transmite tavalugul de ura. Sa te loveasca, sa te raneasca, sa te molipseasca astfel incat sa se fereasca si ceilalti.
Cum am spus legea tacerii e de aur. Dar ce sa mai vorbesc eu ? Ca nimeni nu stie nimic, n-a auzit, nu i s-a intamplat. Desi comportamentul lor pare extrem de precaut, observandu-se ca au trecut prin niste experiente similare si se descurca foarte bine, chiar daca sunt niste fiinte miorlaite si chitaite, si extrem de serafice si nemaispunand de evlavioase.

6 comentarii:

Cristi spunea...

Si eu am avut de pierdut de multe ori cand mi-am spus opinia. Adevarul supara.

Anca spunea...

Din pacate cam asa se intampla...

OchiiVerzi spunea...

Recunosc, am si eu momente cand tac. Dar nu in cazuri de suparare sau ura. Nici nu se pune problema. Eu tac cand vad ca n-am cu cine discuta :))

Anca spunea...

Ochii Verzi - daaa :)) si asta e punct de vedere plauzibil

elly weiss spunea...

Din pacate oamenii nu sunt educati sa accepte ai alte adevaruri decat pe ale lor proprii. Vorbesc la modul general. Fiindca sunt si oameni cu care ai ce discuta, chiar in contradictoriu.
De cele mai multe ori mi-am spus parerea. Sincera, fiindca daca era sa spun o minciuna mai bine am tacut.
E drept, mai rar, s-a mai intamplat sa nu fie inteles ceea ce am spus. I-am lasat in plata Domnului. Oricum a fost pierderea lor.
Iar cand vezi ca nu ai cu cine discuta, OchiiVerzi are dreptate. Mai bine taci... :)
Dar in general e frustrant sa vezi ca nu exista receptare sau dialog pe masura asteptarilor...

vienela spunea...

Dupa cum stii, eu de cele mai multe ori ii spun omului verde in fata ce gandesc, chiar cu riscul de a pierde "prietenia" lui. Nu pot sa tac, nu vreau.
Totusi, sunt momente in care ma abtin, tocmai pentru ceea ce s-a spus mai sus. Unii nu inteleg, oricat te-ai stradui sa le explici.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info