Reflexii in oglinda

Reflexii in oglinda concurs realizat de Sorin

Foto: Anca Vrinceanu

20 de comentarii:

Minnie spunea...

Cam "desfrunzita" reflexia..... dar asa e toamna!
Sa ai o zi la superlativ si un weekend de vis! :)

elly weiss spunea...

Perfecta reflexie!
Mai cuprinzatoare si mai frumoasa decat imaginea "mama" :)
O zi frumoasa iti doresc, Anca!

P.S.-O sa postez si eu mai tarziu...

Anca spunea...

Minnie daaa, sunt cam chilugi copacii :)
dar am facut-o special pentru aceasta sectiune mai ales ca e toamna
Sa ai un weekend minunat

Anca spunea...

Elly multumesc de apreciere
O zi frumoasa si te asteptam cu postarea.
Sper sa nu lipsesc la HW
Happy Weekend!

cutov cristian spunea...

da...un articol mai original...imi place

IULISA spunea...

Superba realizare,am admirat indelung!
weekend fericit!

Anca spunea...

Multumesc Cristian Cutov, aveti asemenea un blog interesant

Anca spunea...

IULISA - multumesc
Weekend minunat
Poate ne vedem si la Happy Weekend realizat Elly

anda spunea...

Imi place reflexia,e foarte reusita ,felicitari!
O zi vesela iti doresc!

Anca spunea...

Multumesc Anda
si tie o zi la fel vesela asa cum ai avut azi simtul umorului cu postarea ta.
Mi-a placut :)

Cristi spunea...

Una din ultimele secvente frumoase ale toamnei, inainte sa inceapa gerul. :)

Fosile spunea...

Natura vazuta in natura.
Frumoasa reflexie ai surprins si ce apreciez e ca e facuta de tine.
Un sirsit de saptamina placut,iti doresc!

Carmen Pricop spunea...

Un arbore atât de cochet încât stă o viaţă în faşa oglinzii. :))
Fromoasă fotografie!
O seară plăcută! :)

Anca spunea...

Pt Fosile
multumesc de apreciere, o sa te afiliez in lista mea de bloguri. Mi-a placut in vizita la tine :)
Seara buna

Anca spunea...

Carmen Pricop - da pare incremenit in vesnicie
Mersi de apreciere.
O seara frumoasa

Cerasela spunea...

Foarte reusita reflexie,impresionanta!
Felicitari!

Anca spunea...

Cerasela multumesc,
O seara frumoasa

pandhora spunea...

o reflexie in verde...imi place :)

SoriN spunea...

Impresionanta fotografia realizata de tine !
Frumos ,mi-a placut!
Weekend reusit!

vienela spunea...

Sigur nu ai fost in Ploiesti in ultima perioada? Avem si noi un loc in care poti vedea o imagine asemanatoare. :))

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info