Blogul anului 2012 - Blog of the year 2012

Am avut onoarea de a fi nominalizata de catre Elly Weiss la Blog of the year 2012

Deci, vorba lui Elly se lasa cu stelute, mai ceva ca generalii :)
A venit si randul meu sa va fac cunoscut regulamentul acestei promovari sau al acestei nominalizari, datorita onoarei pe care am avut-o de a fi si eu la randu-mi nominalizata.

Regulile privind acceptarea nominalizării şi acordarea premiului sunt următoarele:
1. Selectează blogurile care vor primi premiul Blogul Anului 2012. 2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis). 3. Include un link către această pagină: "Blog of the Year 2012" Award - http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award, menționând regulile de față în articolul tău (a nu se modifica regulile sau banner-ul premiului!)4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și fă-i cunoscute regulile premiului “Blogul Anului 2012″. 5. Te poți alătura grupului pe Facebook creat pentru acest premiu, putând astfel să îţi faci blogul cunoscut unui public mai larg. 6. Adaugă un link către blogul persoanei care te-a nominalizat și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuând colecționarea stelelor (maximul este de 6).

Ordinea va fi aleatorie iar lista va fi actualizata, cu speranta sa nu omit pe careva.

Elly Weiss
Mirela Pete
Pandhora
Cristi Milla
Minnie
Carmen
Diana
Fosile
Calin Hera
Sorin
Vienela
Meg
lista va mai continua in masura in care nu imi permite timpul acum sa copiez alte linkuri.

Blog of the year 2012

4 comentarii:

pandhora spunea...

multumesc pentru nominalizare Anca,nu ma asteptam sa mai primesc una...
oricum,aprecierea ta imi face placere :)

elly weiss spunea...

Iti multumesc, draga Anca!
Credeam ca am destule stelute dar ceva placut nu-i prea mult niciodata, nu-i asa? :)
Te pup!

vienela spunea...

Abia acum vad ca mi-ai oferit o steluta. De ce nu pui link spre un articol de pe blog, ca sa pot fi anuntata imediat? Multumesc mult, Ancuta!
Sa ai un Craciun minunat, alaturi de cei dragi!

Cristi spunea...

Multumesc, cam tarziu ce-i drept, pentru nominalizare. Acum am vazut.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info