Un Wallpaper creat de mine

Cu ocazia unei promotii am avut norocul, ca sa zic asa sa imi creez propriul logo.
Dupa ce am participat, tanara promoterita imi arata o tableta, pe care ma pune sa apas digital pe niste casute, care mi-ar fi facut cu ochiul, astfel incat sa creez un design. Un joc interesant. Un joc, care isi pune amprenta nu numai a gustului, dar undeva si la ceea ce te gandesti si nu neaparat definindu-te.
De aceea, a iesit ceea ce a iesit.
Poate e momentul sa citesc. In loc de "time is money", "It's time to read a book" :))
Asa ca iata wallpaper-ul meu, ca vorbim numai in engleza de la un timp. Nici n-as sti ce corespondent sa ii gasesc. Poate tapetul pe care l-am creat pentru ecran.


7 comentarii:

elly weiss spunea...

E dragut :) Mai ales daca e facut dintr-o joaca :)

Anca draga, am trecut sa-ti urez Craciun fericit, cu sanatate si multe bucurii! Te pup!

Carmen RM spunea...

Craciun fericit, sanatate si numai bucurii! La multi ani!

SoriN spunea...

Frumos!
Craciun fericit, mult noroc mai departe si un an mai bun, mai bogat si mai frumos decât toti care au fost pâna acum. Sarbatori Fericite! La Multi Ani !

IULISA spunea...

In murmurul tainic al colindelor de Craciun sarbatorile de iarna sa va aduca lumina in ganduri, caldura in suflet, sanatate si fericire. La Multi Ani!

OchiiVerzi spunea...

Mie imi place. Eu de obicei am o slabiciune pentru negru, deci m-ai nimerit :D

Mirela spunea...

Dragă Anca, să ai un an Nou cu sănătate, reușite și împliniri! La mulți ani! :)

Minnie spunea...

Anul Nou a venit, spiritul a intinerit!
La multi ani 2013, cu drag!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info