C'est la vie pentru nostalgici

In noaptea tulbure, cand mintea iti joaca feste si amintirile nu iti dau pace, nu poti sa spui decat C'est la vie. Desi, intr-o limba straina, parca tot nu esti convins ca asa stau lucrurile, si ca ar trebui sa le lasi, uneori, la voia intamplarii.
Norii grei ai viselor de noapte iti dau tonuri de melodii ce rasuna din trecut. Din trecutul tineretilor apuse. Da, nostalgia e demna de mila, mai ales in ziua de azi.
Poti spune si nonsalant C'est la vie, razand hazardului in nas si asa, poate, te-ai simti mai bine. Da si pot sa ascult aceasta melodie confruntandu-ma cu trecutul cu speranta vindecarii. Asta e viata!

 Emerson Lake and Palmer - C'est la vie, un videoclip cu versuri inscrise



2 comentarii:

Javra spunea...

E una dintre melodiile mele preferate. Mulţumesc!

elly weiss spunea...

:) Ai dreptate...
N-o sa ascult piesa insa...o stiu suficient ca sa-mi rasune in cap si acum, dupa ani de zile. Am atatea care sa-mi produca nostalgii si regrete...incat C'est la vie este cam mult deja :)
O dimineata frumoasa, Anca!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info