Confort cu termopane


Iarna a venit peste noi cu aplomb si demult ne doream sa facem niste schimbari pentru confortul casei noastre. In primul rand, nu am intrat in "randul lumii" cu geamurile termopan.
Acum, chiar e o necesitate. Tamplaria veche da semne ca cedeaza. Poate cunoasteti trucurile de a pune burete intre rosturile ferestrelor pentru o oarecare izolatie. Sa nu simti chiar ca te bate vantul.
E o izolatie improvizata, a functionat o vreme, dar frigul de afara ne schimba ambientul si obiceiurile, chiar si vestimentare.
Pentru camera mea,fiind prevazuta cu un balcon logie, m-am gandit ca vreau sa il inchid in tamplarie PVC si astfel sa maresc spatiul. Sper sa il folosesc la maxim.
Vecina mea si a pus copertina care pe timp de vara, fiind camerele pe partea de sud, este mai mult ca necesara in verile caniculare. E o adevarata aventura sa stai pe balcon mai ales cu amplasamentul spre sud, sa nu fie inchis si sa fie un spatiu nefolosit la adevarata lui valoare. Multi locatari sufera de spatiu, ceea ce ar fi bine ca fiecare colt sa fie valorificat asa cum trebuie. Pentru confort, pentru conservarea locuintei in conditii bune.
Si la bloc mai trebuie facute, nu numai schimbari, ci si amenajari, deoarece cu timpul, umezeala, frigul degradeaza locuinta. 
Normal ca am inceput sa ma interesez pe internet si prin alte mijloace si asa am dat peste multe firme din domeniu, printre care si http://www.scharx.ro/ care este din Bucuresti, lucru care ma avantajeaza, are toate datele de contact, telefoane de contact in toate retelele, asigura masuratori, montaj si transport gratuite, oferind si 5 ani garantie.
Fiecare din noi dorim sa avem un spatiu placut de locuit, un confort si ambient pe toate anotimpurile si vremurile.


4 comentarii:

Minnie spunea...

Va doresc succes si sa gasiti un "mester" bun sa va faca lucrarea! :))

Anca spunea...

Se pare ca mai sunt :)

elly weiss spunea...

Deocamdata am tamplarie clasica, de lemn. Cand va ceda...posibil sa ne reorientam si noi :)

Termopane Bucuresti spunea...

Util articolul, multumim.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info