Fotografia de nunta



Am fost la nunta prietenei mele cele bune. Isi alese o rochie de mireasa culoare lila pal. Dupa toate pregatirile minutioase si a ales si un fotograf de nunta Bucuresti pentru ca aceasta va fi avut loc intr-un loc deosebit de prin imprejurimile capitalei.
Toate pregatirile pe ultima suta de metri, invitatiile trimise, iar data nuntii a venit, toata lumea asista la bucuria mirilor, incepand cu petrecerea si urarile de bun venit in clinchetul paharelor de sampanie. Dupa salutul de rigoare al nuntasilor si prezentarile necesare, ne asezam la mesele, incarcate cu delicatese, asezate sub baldachine, deoarece ziua cea mare era intr-una din zilele frumoase de iunie.
A fost o seara superba, vremea tinand cu noi. La un moment dat atmosfera se incinsese. Piscina din mijlocul complexului a creat momente hazlii pentru unii dintre meseni. Pentru a incita asistenta s-au aruncat in piscina, toate acestea fiind imortalizate de un fotograf de nunta.
In punctul culminant fotograful a imortalizat cu aparatul foto profesionist momentele cele mai hazlii, incepand cu luarea voalului, valsul mirilor si aruncatul jartierei. Fotografia de nunta importanta pentru mine a fost aruncatul buchetului pentru care s-au batut multe fete. Din buchetul zburand prin aer imortalizat in fotografie, imi aduc aminte de norocul,care a trecut pe langa mine, atingand cu mana buchetul si prinzand un trandafiras din buchet. Buchetul aproape ca trecuse pe langa mine. Am tinut sa fac si eu o fotografie cu acel trandafiras pe care l-am agatat la ureche. Precum, norocul ar fi floare la ureche. Daca n-ar mai fi si pozele care se ne mai aminteasca de aceste momente si care iti creaza senzatia ca esti din nou in atmosfera de atunci, atunci am uita cu totul de amintirile noastre.
Pentru aceasta va recomand un fotograf de nunta si un magazin online cu rochii de mireasa.

4 comentarii:

CARMEN spunea...

Sunt momente in viata pentru care nu este bine sa faci economie la bani... un fotograf bun sau o echipa care sa si filmeze o nunta, un botez sau primii pasi facuti de copil, sunt clipe care nu se vor mai repeta si care revazute in fotografii sau video, vor aduce bucurii imense.

Mirela spunea...

Contează mult calitatea fotografiilor și momentele imortalizate profesional, dar e important și să ai tu în suflet această amintire. Un trandafiraș care terce pe lângă ureche... e floare la ureche, norocul! Mi-a plăcut. Azi am nevoie de noroc și eu. Să avem cu toții!

Anca spunea...

Carmen asa e, in momentele esentiale din viata merita sa faci lucrurile asa cum trebuie. Mai ales ca aceste momente sunt unice. Nu se mai repeta.
Mersi
O saptamana buna

Anca spunea...

Mirela - avem nevoie de noroc, macar daca nu un trandafiras, nu o petala macar un firicel :)
Multumesc
Un inceput de saptamana asa cum vi-l doriti

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info