Happy Weekend (3)

O noua editie pe acest an la Happy Weekend ! by Elly Weiss

Copilaria cainilor

Citindu-i din Elena Farago despre un catelus schiop. Adulmeca versurile:

"Eu am numai trei picioare
Si de-abia ma misc: top, top!
Rad cand ma-ntalnesc copiii
Si ma cheama "cutu schiop".

Fratii mei ceilalti se joaca
Cu copii toti, dar eu
Nu pot alerga ca dansii,
Ca sunt schiop si cad mereu!

................................................."


Proverb popular romanesc:
"Nu da pâine câinilor altuia, că te latră ai tăi."

7 comentarii:

elly weiss spunea...

Ansamblul statuar e foarte frumos. Unde se afla? Intr-un parc?
Imi place si chipul fetitei si catelusul care o priveste cu infinita dragoste :)
Nu mai spun despre poezie care e una dintre poeziile frumoase ale copilariei. Impreuna cu Gandecelul, am iubit si iubesc aceste poezii delicate si triste.
Happy weekend, Anca draga! :)

Javra spunea...

E normal să te latre câinii tăi dacă îi hrăneşti pe alţii...
Weekend liniştit!

Anca spunea...

Elly, da stauetele se afla intr-un parc din Bucuresti
Sunt foarte frumoase, intr-adevar.
In mod special am pus si poeziile copilariei noastre, cata tristete pe noi atunci si cata dragalasenie...
Dar, acum, ma amuza.
Happy Weekend draga Elly
si multumesc de gazduire

Anca spunea...

J-
e cu substrat ;)

Minnie spunea...

Statuia este foarte frumoasa! Cu cainii nu ma prea împac, dar postarea ta are .... substrat! Chestia e sa citesti printre randuri!

pandhora spunea...

nu stiu in care parc din Bucuresti se gaseste statuia dar imi place...
faina postarea ta!

foto de inginer spunea...

Imi place statuia "Fetita si catelul", dar imi plac si celelalte. Chiar intrarea in Parcul Tineretului (la statia de Metrou Brancoveanu )are alta infatisare, mai frumoasa pot spune. Astept si muschetarii !!! :))

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info