Inceput de an



Dragi prieteni vǎ urez "La mulţi ani" şi un cǎlduros salut de Welcome back on the blog.

Vǎ doresc toate cele bune şi ceea ce vǎ doriţi. Nu vǎ urez mai multe pentru cǎ, se spune cǎ ceea ce le-ai ura altora de fapt îţi urezi, ţie însuţi, așa cǎ ceea ce vǎ doriţi aia sǎ se împlineasca. Dar, paradoxal, știţi cum e o vorbǎ "Ai grijǎ ce-ţi dorești, sǎ nu se întâmple".

Şi, dupǎ urǎrile de rigoare, iatǎ-ne în Noul An. Am trecut de momentele de retrospectivǎ ale anului trecut cu speranţa cǎ acest blog va fi mai activ și mai prolific în articole, care sǎ va fie pe plac sau mǎcar sǎ vǎ atragǎ atenţia.

Aşa cǎ sǎ vǎ spun câteva lucruri despre sǎrbatorile pe care am preferat sǎ nu le fac publice, așa cum îi șade bine unei "vedete".

Toate ingredientele unei atmosfere de sǎrbatori de iarnǎ au fost minuţios alese şi pregǎtite astfel încât nimic sǎ nu lipseascǎ. Brǎduţul, coroniţa, ornamentele pânǎ la așezarea lor în peisajul unei camere de bloc.
Pregǎtirile culinare chiar și ele fǎcute pe ultima sutǎ de metri, au fost gândite și rǎzgandite, scrise pe fiţuici și bifate cele realizate ulterior. Totul gândit ca nimic sa nu lipseasca, chiar dacǎ nu a fost o abundenţǎ ieşitǎ din comun. O idee mi-ar fi venit mie de afacere :)) ceva gen "organizare de evenimente cu buget de crizǎ".
Mǎcar sǎ vând ideea de afacere şi tot ar fi ceva. Pânǎ la urmǎ, ceea ce reiese e cǎ tot de multǎ muncǎ e vorba, chiar dacǎ par lucrurile simple. E o muncǎ şi cu tine însu(ǎ)ţi sǎ îţicreezi propria stare sufleteascǎ în tandem cu sǎrbǎtorile.
Toate bune și frumoase pânǎ acum, reiese ca am muncit din greu :))

Ţin sǎ menţionez cǎ i-am scris lui Santa Claus şi mi-a spus cǎ la vârsta mea aş putea fi un ajutor de nǎdejde de crǎciuniţǎ sau vreun elf, nicidecum sǎ primesc vreun cadou. Mai multe nu știa ce sǎ imi spunǎ, doar ca ar avea nevoie de niște cenţi pentru ajutoarele lui, pe care cu siguranţǎ le voi da prin facturǎ. Dar a fost tare distractiv, așa cǎ meritǎ mai multe acest Santa Claus decât zgomotele asurzitoare în obiecte ca pe timpul barbarilor care anunţau câte un rǎzboi, aşa cum a fost asaltatǎ capitala de tobele asurzitoare.
La mulţi ani!

5 comentarii:

elly weiss spunea...

Bine te-am regasit in noul an, Anca draga!
Frumos ai facut rezumatul tuturor straduintelor firesti pentru Sarbatori. Totusi...mai putin e mai bine si mai sanatos. Asta e parerea mea. Asa ca e absolut OK ceea ce ai facut :)
"E o muncǎ şi cu tine însu(ǎ)ţi sǎ îţicreezi propria stare sufleteascǎ în tandem cu sǎrbǎtorile." Cata dreptate ai! Si la mine asta a fost munca cea mai mare, mai dificila :)
La multi ani! Te pup! :)

javra spunea...

La mulţi ani, Anca, bine te-am regăsit!

Anca spunea...

La multi ani!

pandhora spunea...

la multi ani,Anca!
un 2013 pe masura asteptarilor iti doresc!

FromMegwithLove spunea...

La multi ani cu sanatate, Anca!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info