Miercurea fara cuvinte

Editia de inceput de an Miercurea fara cuvinte  initiata de Carmen. La multi ani!

Odihna dupa petrecerile de sarbatori  :)


Henri Matisse ne ofera o varianta




22 de comentarii:

elly weiss spunea...

Foarte buna sugestia! :)
Si imi place varianta Matisse foarte mult pentru ca imi place Matisse, cam cum imi plac toti impresionistii.
Happy WW, Anca!

Copilul în oraș spunea...

cam așa am începu și eu anul...:)))
la mulți ani!

Anca spunea...

Elly
si mie imi place Matisse

Anca spunea...

Copilu in oras
inca mai am aceasta letargie :))

pandhora spunea...

ooo...da :))

Anca spunea...

pandhora - :)

foto de inginer spunea...

excelenta alegere...
La multi ani !

Spunsieu spunea...

Te cam trage la somn tablouasul acesta...La multi ani!

Anca spunea...

Foto de inginer
Multumesc

Anca spunea...

Spunsieu
daaa asa e

Vasile Dumitru spunea...

maaaai, ai tu aparat cu focalizare mica sau te-ai zgarcit la hartie???
pai de ce nu se vede si cine doarme in dreapta, ai? :)
la multi ani!

Anca spunea...

Vasile Dumitru
La multi ani!

tu1074 spunea...

La mulți ani !!!

Liviu Bimbea spunea...

În 2013 să ai parte de cât mai multe bucurii LA MULŢI ANI !
http://noulapullum.blogspot.ro/2013/01/o-mfc-pierduta.html

anastasia spunea...

La mulţi ani, Anca!

vienela spunea...

Daca vedeam in dimineata de dupa revelion tabloul, poate reuseam sa adorm mai repede. Asa, am bantuit singurica pe internet. :))
La multi ani, Anca!

Anca spunea...

La multi ani! Anastasia

Anca spunea...

La multi ani! Vienela

Anca spunea...

La multi ani! Liviu Bimbea

Zdwuby spunea...

Cel mai bun mod de a incepe fiecare an:x
La multi ani:)

Anca spunea...

Zdwuby daaa, asa e, acum dupa m-a mai lovit creatia :))
La multi ani!

Carmen RM spunea...

La multi ani! sanatate si numai bucurii in acest 2013!
vacanta s-a sfârsit, gata si cu somnul lung... de maine incep din nou serviciu :(

Minunata aceasta pictura! Ia romaneasca a inspirat multi pictori celebri!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info