Reflexii in oglinda

Reflexii in oglinda la editia lui  SoriN
 Mirror Mirror
Unul din filmele anului 2012 in regia lui Tarsem Singh avand-o ca protagonista pe Julia Roberts, care a facut un joc minunat, fiind totusi o regina mama a Albei ca Zapada- simbolizand mai mult dorinta vesniciei. 
Intriga presarata pe alocuri cu umor si dorinta apriga de avutie pentru a se marita cu un tanar print chipes o arunca pe Alba ca Zapada intr-o padure, de unde este salvata de tanarul cu pricina. Cu totii stim povestea. 
Ce am remarcat ca piticii au fost recrutati ca personaje scenice cu adevarat nane, simbolizand mai multe natii, rasa asiatica, latino americana, africana si altele. Filmul a dat mai multe conotatii sociologice din timpurile actuale. O Alba ca Zapada moderna, dar totusi frumusetea Juliei Roberts nu s-a stins, astfel incat nu a prins rolul de personaj rau.
 
 Imagine din film la intrebarea mitica: "Oglinda, oglinjoara? Cine-i mai frumoasa-n tara?"

15 comentarii:

Minnie spunea...

Vrei sa ma crezi, mie tot Disney ini place.... tot copil am ramas! :)))

coco spunea...

imi place tare mult Julia !

anastasia spunea...

n-am ştiut de acest film.
mulţumesc. o seară plăcută!

elly weiss spunea...

Julia Roberts mi-a placut mult si imi place. E o actrita foarte buna, pe langa ca a fost si inca este si destul de atractiva ca femeie. Pretty Woman e un fim de exceptie si azi, la peste 20 de ani de la lansare.
Habar nu aveam despre noul film... dar e interesant ceea ce ai scris aici. Despre cum a fost reinterpretata povestea pentru vremurile de azi. Multumesc pentru informatie. Foarte buna!
O seara placuta, Anca draga!

foto de inginer spunea...

m-ai facut curioasa ! o sa incerc sa-l vad si eu ! :)
o seara frumoasa!

pandhora spunea...

uite si un alt tip de reflexii :)
nu stiam de film,suna bine!

SoriN spunea...

Imi place Julia Roberts1
Frumoasa alegerea ta!
O zi asa cum iti doresti!

Iulisa spunea...

Felicitari pentru postare!Weekend plin de zâmbete!

Anca spunea...

Minnie- si imi place Disney, inca... :))

Anca spunea...

Coco- multumesc mult
weekend placut

Anca spunea...

Anastasia- sper sa iti placa
Multumesc

Anca spunea...

Elly - Julia Roberts e fantastica, e frumoasa, sarmanta si are o naturalete aparte, pe langa talentul desavarsit.
Weekend placut

Anca spunea...

Foto de inginer - ooo, am trezit curiozitati :)
Mersi
Weekend placut

Anca spunea...

Pandhora: daa, chiar Mirror Mirror :))
Weekend placut

Anca spunea...

SoriN - si eu o apreciez enorm.
Multumesc de primirea la editia gazduita de tine.
Weekend placut

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info