Sinaia - Perla Carpatilor

De copil mergeam cu parintii sau cu excursiile scolare la munte intr-una din destinatiile preferate de pe Valea Prahovei- Perla Carpatilor- Sinaia.
O statiune-oras de lux datand de pe vremea casei Regale, fiind resedinta de vara a familiei Carol I, la Castelul Peles. Un castel in toata splendoarea lui la poalele muntilor Bucegi. Drumul regal a rezistat pana in zilele noastre. Dupa Castelul Bran, Castelul Peles este al doilea cel mai cautat de turistii straini.
In Sinaia se practica cel mai bun schi de altitudine, avand partii cu grade diferite de dificultate. pensiuni sinaia
Chiar si pentru sanius si odihna merita sa simti aerul rarefiat si sa admiri o priveliste minunata.
Merita sa te cazezi la pensiuni Sinaia pentru cateva zile de concediu, sa te bucuri de un peisaj pitoresc, de poveste, sa simti aerul vechi si aristocrat al acestei statiuni.
Este o atractie pe tot parcursul anului.
Imi aduc aminte ca am mers cu un prieten, care oprea intotdeauna la intrarea in Sinaia la o brutarie vestita, cu paine taraneasca traditionala, atractia tuturor de pe DN1. Dupa o zi de stat pe partie ne opream intr-un bistro unde erau si monitorii de schi si o adevarata "moda estivala". Mergeam printre casutele cu suveniruri si bunatati bio sa cumparam ceva "ca amintire".
Altadata am mers cu niste prieteni la Manastirea Sinaia, un monument de cult impresionant, care atrage foarte multi pelerini. 
In centru sunt prevazute bistrouri,multe magazine si buticuri, branduri de magazine care sunt si in marile orase, asa ca nu veti simti lipsa aerului de oras. Desi, cand faci o excursie doresti sa evadezi cat mai departe de alura oraselor. Acum nivelul de cazare al pensiunilor este ridicat cu un grad de confort ridicat si meniuri pe masura. 
pensiuni Sinaia pentru o destinatie plina de surprize, unde istoria se imbina cu modernismul, unde sportul se imbina cu distractia, unde muntele ne arata toata bogatia sa naturala, unde omul si-a pus amprenta, o statiune cosmopolita, un nod turistic de legatura la poalele Muntilor Bucegi.

7 comentarii:

coco spunea...

abia astept sa ajung iar , ultima data am fost in noiembrie !

Cristina C spunea...

Salut!
Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
Un an nou fericit iti doresc!

Anca spunea...

este superb!

foto de inginer spunea...

Mai rar cu deplasarile acum...dar o sa vina si timpul pentru drumetii !!!

elly weiss spunea...

Eiii....am si eu cativa ani buni de cand n-am mai fost la Sinaia. Nu sunt pasionata de munte dar Sinaia e frumoasa. Am fost in total de 6-7 ori...am si uitat exact :)

vienela spunea...

Dupa Busteni, de care ma leaga amintiri minunate, Sinaia este statiunea mea preferata. Ajung cel putin o data pe an acolo. Si de fiecare data urc si la castel, admir lucrurile facute de artizani si ma pierd in visare...

Minnie spunea...

Iti poti imagina ca sunt mai mult de 23 de ani de cand nu am mai fost acolo?!! :((

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info