Cadouri hainute fete


O alta prietena de a mea are o fetita ce va implini un anisor. La multi ani! cu aceasta ocazie.

Inainte de sarbatorile de iarna am fost sa ii cumpar ceva (cum se spune). Fiind din frageda pruncie sofisticata si draguta nu ii puteai lua decat hainute fete, frumos colorate si cu diverse aplicatii.

Am inteles cu timpul ca mamicile doresc ceva mai practic in materie de vestimentatie, cu o anumita textura si inchizatori speciale, dar sa aibe in garderoba si ceva special pentru diverse evenimente.

E o moda si la copii aparand o anumita competitie intre ei. Ei simt lucrul acesta de la parinti sau chiar ei insisi au o personalitate anume.

Le subestimam copiilor capacitatile de intelegere datorita perioadei de invatare a limbajului cuvintelor insa, ei inca de la nastere sunt inzestrati cu o capacitate nemaipomenita de intelegere.

Totodata copii care sunt valorizati de mici copii si apreciati, vor avea foarte mari sanse sa se dezvolte armonios.

Pentru achizitioanarea vestimentatiei la copii e ceva mai complicat decat la adulti, deoarece ei cresc foarte repede. Vazand cu ochii. Ori ii iei ceva cu cateva numere mai mari potrivit pentru sezonul viitor, aproximand ce i-ar veni bine la momentul respectiv, ori te orientezi pe perioada imediat urmatoare in functie de nevoi. Un material de calitate e binevenit intotdeauna, mai ales pentru copii.

Imprimeurile din desene animate sunt foarte apreciate, iar imbracatul devine o joaca. Astfel isi dezvolta si capacitatea de a recunoaste personajele de desene animate de la tv sau jucarii. Tricourile din bumbac sunt foarte practice si se spala foarte usor.

Asa ca i-am luat de la magazinul de copii hainute fete asa cum si-a dorit prietena mea pentru fiica ei pe care o cunostea destul de bine. 
La multi ani!

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info