Poveste parfumata - Elixir



Era pe plaja pustie ea cu sine, mergând agale prin spuma mǎrii de la mal cǎutând scoici cu dorinţa de gǎsi o perlǎ. Poate neagrǎ, cǎci e mai valoroasa. În cǎutarea norocului sidefat, privea în zare la norii ce se încolaceau la linia orizontului. Terasele erau goale Era dis de dimineata. Un motan tǎrcat se smiorcǎi întâmpinând-o pe Ara ca pe un naufragiat care vede o fiinţǎ salvatoare.
Ara îşi lǎsǎ mâinile asupra lui, în blana ca de miere, smotocindu-l și învârtindu-l ca pe un titirez.
Motanul o zbughi cǎtre terasa de unde venise și se puse pe joacǎ cu fraţii lui alergându-se printre mese.
Ara scoase o ţigarǎ din pachetul mototolit din buzunarul de la blugi. Era de bun augur sǎ îşi aprindǎ o ţigarǎ şi sǎ priveascǎ cum soarele iese de la orizont. Briza mǎrii îi umfla pǎrul despletit și simţi nevoia sǎ își punǎ șalul pe cap și sǎ se adǎposteasca, deocamdatǎ, în terasa goalǎ.
Ajunse pe esplanadǎ, unde se scuturǎ de nisipul umed lipit de picioare, uitându-se în jur pentru a vedea daca mai e cineva. Undeva, în spatele terasei un om de vârsta medie, cel care pǎzea terasa noaptea, încǎ îşi fǎcea somnul destul de agitat al unei nopţi reci.
Pisoii se jucau cu niște nuci de cocos, care ornamentau localul si care scoteau un sunet de tobe.
Ara nu era decât la marginea statiunii, un loc sǎlbatic, unde faleza era presǎrata cu mult stufǎriș. Icnetul pescǎruşilor de dimineaţǎ si valurile sparte de mal fǎceau o zi minunatǎ de rǎsǎrit de eden.
O dimineaţǎ relaxantǎ și rǎsǎritul astrului de luminǎ topitǎ în mii de raze descriau perfectiunea unei zi fericite. O zi din viaţa unui om cu toate amintirile aşternute pe valurile zbuciumate ale vieţii scǎldate în înaltul cerului ca de cernealǎ.
Își scoase o mostrǎ de parfum primitǎ pentru cumparaturile de la magazinul Douglas si care era perfectǎ pentru un bagaj de cǎlǎtorie,

Era Ange ou Demon le secret elixir by Givenchy.

8 comentarii:

vienela spunea...

Abia acum ai scris despre parfum de fericire?
Mi s-a facut dor de mare citind povestea ta. Mi s-a facut dor de nisip, de mirosul algelor, de mangaierea soarelui...

Anca spunea...

Daaa :)
acum mi-am adus aminte si eu de valurile marii... de plimbarile de dimineata pe plaja
Multumesc de trecere si lasare de semn

foto de inginer spunea...

M-ai facut sa retraiesc rasaritului pe malul marii ! Frumoasa povestea ta !

Minnie spunea...

Vreau în Spania! :))
Super povestea parfumata!
Zi faina!

Anca spunea...

Foto inginer si Minnie
Ma bucur ca marea v-a trezit amintiri precum mie
Va pup
O saptamana minunata

coco spunea...

frumoasa poveste !!!

Mirela spunea...

Sunt de-a dreptul fericită citind despre mare, faleză, nisip, pescăruși, briză, fericire. Mulțumesc! M-am bucurat amintindu-mi de mare, de vacanță și de parfumul superb al plajelor dimineții. O seară minunat parfumată! :)

Elly Weiss spunea...

Ai descris foarte potrivit rǎsǎritul soarelui, dimineata cu peisajul specific litoralului. Ai descris chiar perfectiunea unei zile fericite pentru protagonista povestii.
Imi place mult cum ai adus in scena parfumul. Superb! Ange ou Demon Le Secret Elixir nu cunosc. E mult mai nou decat cel pe care il stiu, cel alb-negru.
M-ai trimis pe plaja...la mare. Si mi-a placut :)
O seara faina, Anca!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info