Ultimul videoclip al lui P!nk!

Pink Monday's la KarmaPolice
Just give me a reason



5 comentarii:

karma police spunea...

omg o iubesc pe pink, multumesc pentru postare

Mirela spunea...

Foarte talentată! O zi cât mai pink și o săptămână asemenea, dragă Anca! :)

pandhora spunea...

faina alegere...o seara pink iti doresc draga Anca! :)

Carmen RM spunea...

mie imi place mult Pink. La inceput nu am agreat-o, nu stiu de ce... poate din cauza aspectului ei de atunci. Acum insa, cu toate ca aspectul ei este aproape neschimbat, am indragit-o, pentru ca are o voce unica!
O saptamana pink iti doresc!

elly weiss spunea...

Dintre cantaretele de acum cred ca-i singura care-mi place asa, cu adevarat. Imi place vocea ei dar si ceea ce canta. Nu chiar toate piesele, desigur. Imi place si ca prezenta scenica. Imi place fiindca a fost si este o rebela. :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info