Vestimentatia din povesti

Pentru ca tot v-am spus de bebelusii prietenelor mele, chiar va spun ca am avut ocazia de multe ori sa asist impreuna cu  parintii la momentele frumoase din viata lor.
Multe haine bebelusi sunt adevarate miniaturi vestimentare.
Ingeniozitatea si moda au luat o amploare extraordinara.
Pentru cei de cateva luni, cel mai frecvent sunt folosite costumasele sau body-urile.
Imprimeurile cu personaje fac deliciului ritualul imbracatului.
Tweety, Hanah Montana, Mickie si Minnie, Scooby Doo, Spiderman si Barbie creaza o lume a copilariei impanata cu povesti.
Nu stiu cum s-a dezvoltat marketingul la moda bebelusilor, ca nu i-a chestionat pe ei, dar si-au dat seama ca orice parinte isi doreste ca si copilul lui sa fie frumos imbracat si intr-un mod adecvat. Culorile inseamna si ele ceva pentru psihologia copilului si pentru cei din jur.
Acum, parintii au o varietate foarte mare de alege haine de bebelusi fata de copilaria lor, care a fost planata de multe lipsuri, si totodata ca si parinte e foarte greu sa te abtii si sa nu pici dintr-o manie ca tu insuti nu ai avut si ii vei da copilului tau tot ceea ce n-ai avut.
Mai intai, trebuie sa iti cunosti copilul sa vezi ce i se potriveste ca si croiala, ca lejeritate si cromatica.

Un comentariu:

elly weiss spunea...

Sa stii ca si eu chiar ma minunez cat de mult eu evoluat lucrurile. Cand era mica nepoata mea nu erau atatea lucruri colorate si inspirate din toate desenele animate. Dupa gustul meu...deja se cam exagereaza. :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info