Happy Weekend - 13

Elly Weiss ne invita cu ocazia zilei de 1 aprilie la o editie Happy Weekend 13

*
Poliţistul în muzeu. Din neatenţie, dă jos o vază, care se sparge. Paznicul, palid, se apropie în fugă:
- Vai de mine, era o piesă care data de acum 3000 de ani.
- Ce m-am speriat, credeam că am spart ceva nou.

*
Un tip intră într-o librărie şi se adresează vânzătoarei:
- Fiţi amabilă, aş dori o carte de Eminescu…
- Care? întreabă vânzătoarea.
- Mihai, răspunde client
ul.

*
 Si pentru ca nu e pacaleala sau ghinion, desi e 13 sau va veni 1 aprilie, luati aminte la urmatorul anunt:







 

12 comentarii:

javra spunea...

Ultimul banc e tare!
Weekend plăcut!

Anca spunea...

:)

kristi spunea...

Ultima postare e foarte aproape de realitate! :D

Mirela spunea...

Grozav primul banc, se reține! Și ultimul e tare...Faine bancuri! Happy Weekend și o seară frumoasă! :)

Elly Weiss spunea...

:))) Anca, sunt inca sub impresia puternica a sfatului foarte bun dat in finalul postarii :))
Adica rad. ;)
Bune toate. Chiar foarte bune.
Happy weekend sa ai, draga mea!

mona:) spunea...

anuntul catre femei m-a facut sa pufnesc in ras, in timp ce sotul de-abia atipise! :))) deja l-am pedepsit! :)

anastasia ana spunea...

:) weekend plăcut!

Minnie spunea...

Mare dreptate ai! Eu te-am ascultat cel mai bine, chiar daca a fost acum 35 de ani! M-am casatorit pe 1 Aprilie! :))))))
Nu e gluma! :))

foto de inginer spunea...

Hahaha...o sa incerc sa indeplinesc sfatul tau !!! :))))
Happy weekend!

Cristi spunea...

Genial! Un banc despre Eminescu nu putea fi decat asa! :))

Zdwuby spunea...

=)) foarte interesant anuntul..ar trebui printat, multiplicat si distribuit/lipit pe stalpii din toata tara:))

fewstuff spunea...

Faine glumele!
Duminica placuta!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info