Invata limba engleza precum un nativ

Site-ul TalkEnglish.com va propune o serie de exercitii la libera alegere si cateva sfaturi in ceea ce priveste invatarea limbii engleze. Site-ul sustine ca aceste lectii pot fi vizualizate si folosite in mod gratuit.
Un sfat al administratorului ne dezvaluie faptul ca nu ar trebui sa ne concentram foarte mult pe gramatica si ar trebui sa ascultam si sa interactionam mai mult pe limbaj. De altfel, atunci cand traducem sa nu gandim structura in limba noastra nativa, ci ar trebui sa aplicam constructiile cu care am luat cunostinta si asa cum suna limba engleza. Eu sper ca am fost la subiect, iar in ceea ce priveste articolul este pur informativ.

Un comentariu:

Elly Weiss spunea...

S-ar putea sa fie destul de util acest site. Dar nu prea am timp. Sunt zile cand nu ajung nici sa raspund la comm-urile postarilor :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info