Prietena cu pisicile negre



Prietena mea are o pisica, de fapt, mai multe prietene d-ale mele au pisici. Suna ca in propozitiile adevarat sau fals. Cumva silogisme. Amica mea foarte adesea imi trimite poze cu pisicile sale, pe care le intretine la bloc si au o culoare neagra. Negre ca smoala. Desi, eram reticenta de mic copil, am observat ce eleganta deosebita au aceste feline. Prin blana lor neagra, le da o impresie de pradatori feroce, insa atunci cand le analizezi in timp ce lenevesc sau cand isi intind alene labutele, nu iti poti abtine rasul si hazliul situatiilor in care sunt.
Amica le ingrijeste cu alimentatie special cumparata de la magazinul de hrana pisici observandu-se asta, in blana lucioasa, de zici ca ar fi pantere.
Pisicile sunt neastamparate si foarte jucause. Sar de pe fotoliu pe vreun raft al bufetului, le vezi la un moment dat nehotararea, pe unde s-o ia si cum sa se mai intoarca, dar ca orice pisica va "cadea in picioare" intotdeauna. Se descurca in orice situatii, sunt foarte mieroase, dar totodata si razbunatoare. Din cei pe care i-am auzit ca au pisici, nu mica le-a fost mirarea cand si-au vazut perdeau ferfenita sau mai cine stie ce afront. Sunt simpatice si cand scuipa. Sunt atat de suparate si scot un icnet amenintand ca vor lua masuri de indata.
Ele intotdeauna vor sa iasa bine si mai tot timpul alintate. Le place in cutii, in rafturi si mai peste tot :)) Foarte curioase din fire, nu le scapa nimic. Dar, daca le-ai da vreo comanda, nici ca s-ar face ca inteleg.
Imediat ce le pui hrana, o iau la picior spre castronul cu mancare, le place sa priveasca pe geam, se uita de jur-imprejur, dar, de altfel ar parea ca nu iau atitudine, sau macar nu lasa impresia. 
Absorb energia negativa si emana multa vioiciune si atasament, asta doar din partea stapanului :)

2 comentarii:

coco spunea...

si noi avem una...bleu-gri :)

Anca spunea...

Coco - inseamna ca este de rasa :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info