Accesorii si piese telefoane

De cate ori nu mi s-a intamplat sa am nevoie de vreun accesoriu, de vreo modificare sau vreo piesa la aparatele electrocasnice. Odata, am dorit sa imi schimb "fata" la telefonul mobil, care este unul din cele mai uzitate aparate si, pe desupra indispensabil. Pentru faptul, ca imi doream sa ma accesorizez cumva anume si ceva care sa imi placa, sau ceva haios, sa fie un articol funny, a trebuit sa iau orasul la picior.
Am fost nevoita sa intru in multe spatii comerciale de gen. Mai dificil este, cand ti se spune "Imi pare rau nu avem acest model, incercati la doua statii de noi". Uf, alt drum, alta alergatura. Dificil este, ca nu ai toate datele aparatului. Asa ca mult mai favorabila este o cautare online, unde poti vizualiza accesoriile si piesele, unde sunt marcate cu tipurile de telefon si modelele, si culorile in stoc. Ai datele de contact la care poti apela si poti intreba, stand comod acasa sau la birou, fara a mai bate drumurile si toate magazinasele. Asta e partea frumoasa a online-ului. Asa ca, gaseste piese pentru telefoane intr-un mod facil. Ai parte de o carcasa sparta, de un ecran crapat, de cine stie ce ghinion asupra telefonului, pe care il poti apara cu huse. Gasesti de toate si pentru orice marca de telefon. Mai ales, pentru marcile exclusiviste care le poti gasi mult mai usor.

4 comentarii:

coco spunea...

o sa ma uit pe acolo !

Fairytale spunea...

Multumim pentru informatii.Ne mai a ctualizezi, updatezi si pe noi:)

Anca spunea...

Fetelor sper sa va fie de folos :)

Elly Weiss spunea...

Am patit si eu candva ceva cu un telefon. La- calcat un autoturism... Nu, nu exagerez. Din asta s-a ales cu ecranul spart. In rest n-a avut nimic, trebuia doar sa iau un nou ecran. Dar mi l-au comandat cei care l-au reparat.... Tot de la un magazin online.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info