Deep Purple si UB40 vin in Romania

Deep Purple si UB40 vor concerta in perioada 7-8 iunie pe Grand Arena Cluj cu ocazia "Cluj Arena Music Fest"
Deep Purple considerati pionierii heavy-metalului vor urca pe scena in data de 7 iunie, urmand a doua zi trupa raggae UB40. Ambele formatii se afla in turneu european.
Pretul biletelor:
65 ron - 250 ron - prima seara
45 ron - 200 ron - a doua seara
Se pot achizitiona si abonamente.

P.S In deschiderea spectacolelor vor urca pe scene formatii si alti artisti romani de referinta.

2 comentarii:

Carmen RM spunea...

wow! tocmai am citit ca la spectacolul din 7 iunie în deschidere vor concerta: Mircea Baniciu, Josef Kappl, Ovidiu Lipan Ţăndărică & Friends, Holograf, Compact, Bere Gratis şi Proconsul, iar în 8 iunie Smiley, Alex Velea, Ştefan Bănică şi Antonia.

Tare mult mi-as fi dorit sa-i vad pe toti!
Daca mergi, iti doresc distractie placuta! gandeste-te o secunda si la noi! :)

Elly Weiss spunea...

Daca in UB40 ar mai fi cantat Ali Campbell...poate-poate... Dar sufletul trupei a parasit-o acum aproape 5 ani. Mi-au placut enorm...si inca imi plac piesele acelea extraordinare de atunci...
Si vocea lui Ali Campbell desigur, fiindca el le-a facut nemuritoare...

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info