Hard-diskul extern ca pe ultima salvare



Mare parte din informatia un PC sau laptop este stocata pe hard-disk. Asta nu, pentru ca nu stiati, cu toate ca mai sunt persoane care utilizeaza computerul fara a cunoaste detaliile tehnice propriu-zise.
In consecinta, hard-diskul este principalul dispozitiv al unui PC. De cate ori nu ne amageam cu gandul ca ne-am pricopsit doar cu un virus,in vreme ce computerul nostru nu mai dadea nici un semn de viata? Ca mai apoi sa afli de la un IT-ist, care iti spunea franc " A crapat hard-diskul! Nu mai e nimic de facut!". Funny, nu?
Acum ai posibilitatea achizitionarii unui hard-disk extern care ajuta la suplimentarea memoriei acestuia, la arhivare si stocare. Mai ales ca, in ultimii ani exista programe si jocuri din ce in ce mai diverse si care ocupa foarte mult spatiu, nemaispunand de playlistul de filme.
Nu numai ca este o simpla caseta de informatii de stocare, acum sunt si de toate firmele, marimile si capacitatea de stocare, cu port usb, pe culori diferite, speciale pentru PC sau laptop. Este un adaptor care se conecteaza prin USB de diverse tipuri si Fireware.
Pana la urma nu este atat de complicat, de la computerul personal pana la web si laptop, au aparut o varietate larga de astfel de componente pentru a ne facilita accesul la tehnologie.
Prin anii ’90 se purtau disketele pe vremea aceea era o mare noutate CD-ul, dupa care mai anii trecuti a fost o moda cu USB-ul. De indelunga folosinta a computerului personal a fost nevoie de oaresce modificari asupra aparatelor noastre, care odata ce a trebuit sa le inlocuim au aparut noi componente in ajutorul consumatorilor de tehnologie.
Aceste hard discuri portabile sunt capabile de o stocare de pana la 500GB, pot arata asemenea unui portofel.
De-a lungul vremii eu am pierdut foarte foarte multa informatie, de la poze la documente si articole, de la carti in pdf la anumite lucrari, pe care nu le-am mai putut recupera never ever. 
Acum, cu noile tehnologii esti mult mai in siguranta cu posibilitatea de a fi stocate si transferabile.

3 comentarii:

Elly Weiss spunea...

Am si eu unul de 250 GB... E foarte bun.

Carmen RM spunea...

obisnuiesc sa "colectionez" fotografiile din ultimii 3 ani pe un hard-disk de 500 GB dar, din cand în cand sa salvez datele si pe dvd-uri... surprize poti avea oricând! mi-ar parea tare rau sa pierd fotografiile... asa ca nu e rau sa am cat mai diverse copii, pentru orice eventualitate :)

Anonim spunea...

exista harduri externe si de 2 terra! si oricum, moda incepe sa treaca de la HDD la SSD, pe memorie flash, iar pentru stocare, cloud computingul este din ce in ce mai atractiv... unde normele de protectie permit. evolutia este rapida... dar eu personal am ajuns la concluzia ca nimic nu rezista pentru totdeauna si ca singura solutie sa nu pierzi este sa verifici periodic si sa transferi pe un suport nou, sa refaci suportul sau sa tii informatia esentiala pe suporturi multiple, intre care hartia nu este inca de neglijat!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info