Happy Weekend (25)

Particip din nou cu placere la editia 25 a Happy Weekend sustinuta de Elly Weiss
Asadar, cateva glume sa ne descretim fruntile
Happy Weekend!
*

- Domnule doctor, sotia mea ma considera nebun.
- De ce?
- Fiindca eu, dupa ce beau cafeaua, mananc si ceasca...
- Cum, o mananci cu totul?
- Nu, ramane numai toarta.
- Chiar esti nebun! Pai, toarta e cea mai gustoasa!


*
Doua prietene stau de vorba:
- Felicitari, draga mea! Am auzit ca te-ai maritat. Cum este?
- Foarte  frumos! In fiecare seara, sub lumina lunii, pe plimbam prin parc, luam o barca si mergem pana in mijlocul lacului...
- Vai, ce romantic! Si?
- Din mijlcul lacului  el se intoarce cu barca, iar eu vin inot.
- Atata distanta... dar nu iti este greu?
- M-am obisnuit. E mai greu pana ies din sac...
*
Relatia noastra merge ceas! Ea tic si eu tac...

*



Va doresc un weekend minunat de vara 

13 comentarii:

Spunsieu spunea...

Imi plac bancurile usor sadice. Pe-asta nu-l stiam, m-a distrat teribil...

Anca spunea...

Spunsieu
e un fel de umor negru

javra spunea...

Drăguţe bancuri!
Weekend plăcut!

MARIA spunea...

Nu numai că sunt faine, dar și noi, pentru mine!;)
Happy Weekend și ție!:)

Dana Lalici spunea...

Mmm, ce frumos miros florile astea!!! Happy weeknd, fotografia c catelul chiar mi-a adus un zambet!

Elly Weiss spunea...

Foarte bune ambele glume! Mai ales cea plina de romantism :)) Halal romantism...:))
Happy weekend, Anca draga!

Zdwuby spunea...

Nu numai ca sotul este romantic, dar este si foarte grijuliu. Ii ofera un sac si il leaga bine sa nu'i fie frig in apa :))

Anca spunea...

Zdwuby - :)) cam asa

Sorin I. spunea...

Foarte bune ambele glume!
Duminica pe plac,sa ai!

Minnie spunea...

Este grozav bancul cu nebunul, dar sa stii ca medicul are dreptate si eu mananc toarta! :)))))
Duminica faina!

Traian Uries spunea...

Faza cu iesitul din sac ... :))) Teribila. Oare unde le gasesti? HW!

Alexandra Ali spunea...

Foarte bune bancurile! Cel cu tic si tac ....Doamne, ce am mai ras....impreuna cu sotul meu! O dupa-amiaza-placuta!

Fairytale spunea...

Chiar faine bancurile, mai ales primul cu ceasca:)))

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info