Hazard

Sunt perioade cand uiti trecutul, cand apare apesi pe un buton virtual de "delete" si doresti sa o iei de la inceput, ca pe un labirint cu multe carari dar cu o singura iesire.
Desi, n-ai crede mult in soarta, viata iti demonstreaza ca hazardul si norocul te joaca ca la o ruleta de cazino. Miza e castigul salvator, mult ravnit.
E bine sa ai si o busola sa te gandesti la soarta altor oameni, cu adevarat, napastuiti si atunci vei simti cu adevarat ce daruri speciale ai dar, pe care nu le pui in valoare, caci prin fiinta umana ne dorim din ce in ce mai mult de la viata.
Ce m-a surprins a fost, ideea unei prietene de a vedea pret de cateva secunde un petic de cer. Adevarul e, ca mergand pe strada si ridicand privirea spre cerul inseninat si vazand bolta pe care nu o poti cuprinde, cam te ia cu fiori. Daca vrei sa o cuprinzi si vrei sa intelegi ceva. Atunci, n-am mai zis nimic. Gandurile au amutit.

3 comentarii:

coco spunea...

foarte adevarat , eu cand am o problema , ma gandesc ca altii au mult mai mari si ma linistesc instantaneu !

Anca spunea...

Multumesc, Coco
faptul ca iti intaresc si altii ideile e un feedback care iti intareste firescul lucrurilor
:)

Elly Weiss spunea...

Sa stii ca si eu procedez ca si Coco. La fel ma gandesc ca putea fi mult mai rau... sau ca altii au mai putin ca mine... Si parca nu mai sunt atat de nefericita.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info