cand mergem la piscina



Va place sa mergeti la piscina? Cu siguranta: Da!
Inevitabil in alegerea unei piscine luam in calcul locatia, dar mai ales cat de curata credem ca este apa. Multe dintre locatii aleg diferite metode pentru tratarea apei.
Imi aduc aminte ca pe vremuri faceam baie, de-a dreptul ne scaldam, in lacuri de acumulare, in balti si garle si nu aveam asa spaime de bacterii si boli. Nimic nu se lipea de noi exact ca in poveste ca cel "rau" de tamaie. Acum, ne-am reinventat, suntem intr-o lume moderna si chiar si virusii s-au modernizat si s-au dezvoltat.
Piscine vedeam doar la televizor si ne minunam cum pot avea asa lux in fata vilelor. Tanjeam atat de mult dupa apa limpede si de confortul care parea ca il au "strainii". Acum, iata ca a venit momentul sa ne racorim si noi ca nababii in piscine care mai de care mai dotate. In aer liber sau acoperite, cu hidromasaje sau cu valuri, cu jacuzi si saune. Daca stam sa ne gandim, in spatele acestei afaceri, e multa munca si sunt multe investitii. Atuul pe care il are o piscina, revin si ma repet, este tratarea apei, care se realizeaza prin substante chimice si sisteme de curatare, si asta pentru ca sa o spunem pe sleau, o data ce bagi piciorul in apa si te cufunzi mai mult, fiecare dintre noi are o senzatie fiziologica si de aici, ma opresc si nu mai spun, ca e si o conduita la piscina, odata intrat in locatie trebuie sa te duci la toaleta si sa faci un dus :)
Imi pare interesanta metoda aceea de albastrire a apei dar, pana sa urmaresc aceste lucruri, care nu m-ar face deloc fericita mai bine sa te pregatesti cu voie buna inconjurat de persoane ok si in rest: Have fun!
Merita o balaceala pe vara asta.
Am fost in mai multe locatii pretentioase sau mai putin de atat, si chiar am reusit sa merg si la un acqua parc. Cel mai palpitant a fost sa ma arunc, in nebunia adrenalinei, cu un colac pe un tobogan destul de inalt. Nu va spun ca am crezut ca sunt ultimele clipe traite, dar o data in viata merge, iar dupa ce scapi de nebunia naravurilor din copilarie sa te "arunci" lejer pe un sezlong cu un cocktail in mana (ca tot e la moda) si muzica de club in timpane :D
Cu inotul … cat sa te tii la suprafata dupa care tragi repede la mal sa te tii de vreo balustrada. Daca nu inveti de mic copil sa inoti, degeaba, pentru ca odata inaintat in varsta nici atat. Cand eram copii ne invatam unul pe altul sa calcam apa, sa facem pluta, sa invatam sa ne scufundam si sa sarim in apa. Ce ma amuza cel mai tare apropos am pomenit mai inainte de moda estivala si anume ca am vazut foarte multe tinere care stau la plaja cu ochelarii de soare de fite, dar neaparat de fite.
Va urez lansare la apa (piscina) reusita!

2 comentarii:

coco spunea...

prefer baia in mare...in piscine sunt prea multe solutii , stiu din experienta !

Elly Weiss spunea...

Am mai mers si la piscine... Daca piscina e mare si bine intretinuta nu cred ca e vreo problema :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info