Despre diete


In ultima vreme auzim de la vedete tot felul de diete, care mai de care mai eficiente. 
Hai ca am facut si rima!
Cu care pierzi din greutate destul de vertiginos. Nu am fost niciodata un fan al acestor regimuri, pentru ca mi se pare esential sa iti asculti corpul. Atunci cand vrei sa pierzi din greutate trebuie sa iti cunosti foarte bine obiceiurile si semnalele pe care iti sunt transmise din instinct.
Am gasit cateva din dietele cele mai populare cu caracteristicile lor :
Atkins – se consuma alimente bogate in grasimi si proteine. Glucidele sunt limitate.
Dukan – In prima etapa se consuma proteine dupa care treptat se introduc si alte alimente. Se bazeaza pe principiul de stimulare a arderilor prin consumul marit de proteine.
Zone – se bazeaza pe consumul portiilor si normalizarea nivelului de insulina, consumandu-se alimente cu continut glicemic redus. Carbohidrati in cantitati minime adaugand si proteine, ulterior.
Cu supa de varza – Se consuma o supa de zarzavat care se consuma de fiecare data cand apare senzatia de foame. Produse sarace in calorii.
Disociata – Se pot consuma numai alimente din aceeasi grupa (mic – dejun glucide, pranz – proteine, cina – legume. Sau un regim disociat pe zile.
Mayo – se pierde in greutate datorita aportului foarte redus de calorii cca. 1000/zi. Nu se consuma zahar, grasimi, alimente bogate in amidon, lactate si fructe, exceptand grapfruite-ul. Se mananca sase ou ape zi

Un comentariu:

Elly Weiss spunea...

Nu stiu cum functioneaza decat una dintre ele. Aproximativ fiindca o prietena o tine si are si rezultate cat de cat bune. Desi, de curand, chiar la tv am vazut ca era criticata respectiva dieta, ca nu-i chiar prea buna pentru organism. Eu cred ca ca mai depinde si de metabolism...depinde de multe. Aceeasi dieta poate da rezultate foarte diferite la persoane diferite...
Bine ca n-am nevoie de niciuna... :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info