Happy Weekend!

Happy Weekend- editia 27 sustinuta ca in fiecare weeken de Elly Weiss care ne anunta urmatoarele:
"Deci, dacă este weekend, este: Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă"
Asadar, sa incepem cu o mica sesiune de bancuri:
 ***
- Draga mea, renunta la caine. Nu ai sa reusesti niciodata sa il dresezi. 
- Ai rabdare, draga. Si cu tine am avut aceeasi problema.

***
- Vai, draga, ce-a slabit sotul tau!
- De la pescuit i se trage.
- Nu stiam, pescuitul slabeste?
- Pai, mananca ce prinde...
***
- Draga, nu stii unde este cartea noastra "Cum sa traiesti sanatos pana la 100 de ani?"
- Am aruncat-o!
- De ce?
- Incepuse maica-ta sa o citeasca...
***
Lenea este un obicei de a te odihni in avans.

Cand iti sclipesc ochii dupa mancare
Relache si iar relache, iar altii nu iti dau pace
Hobbyurile de weekend



7 comentarii:

Sorin spunea...

Amuzante glume si imaginile deasemenea ,imi plac foarte mult !
O seara pe placul tau!

Spunsieu spunea...

Haioase pozele! Bancul cu cartea e subtil, dar ce bine exprima relatia cu soacra!

Tina spunea...

Imi plac pozele, mai ales aia cu pisica, iar bancurile sunt o bucatica de realitate spusa mai pe inconjurate.
Happy weekend!

Elly Weiss spunea...

Pescuitul poate constitui dieta in cazul cand respectivul nu le prea are cu pescuitul. :)
Am avut un coleg de serviciu care este pescar. Insa prindea si prinde peste cu sacul... :)) Cred ca mananca tot pestele pe care-l prinde fiindca e foarte gras :))
Happy weekend, draga Anca!

anastasia ana spunea...

:) bună dimineaţa!
... dar ce plăcută este odihna!

Madleene spunea...

Si iata cum o dieta eficienta a fost astazi scoala in lumina :))
Foarte bune atat bancurile,cat si pozele :)

Fairytale spunea...

Faine bancurile, iar imaginile completeaza frumosul articol:)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info