stralucirea seductiei


Odata mi-am pregatit inelul inainte de a mi se oferi. Imi facusem ideea si schita inainte de a ma lua prin surprindere el. Nu stiu cum se procedeaza de fapt, in aceste situatii, dar n-as fi vrut sa par neplacut surprinsa in alegerea gusturilor sale. Acum, multe magazine si designeri si-au creat pagini web de prezentare, asa am dat peste un redutabil concept de bijuterii online, cursuri de machiaj, genti si accesorii. Imi plac culorile, imi place prezentarea la asteptarea renumelui de marca, obiectele frumos finisate, dar mai ales stralucirea cristalelor si diamantelor menite sa puna in valoare eternul feminin.
Splendidele cristale de culoarea purpurei sau de un verde smaragd impodobesc frumos incheietura mainilor si jurul decolteului.
Editiile de parfumuri te fac curioasa dorind sa te inarmezi cu toate armele seductiei in cucerirea marii iubiri.
Inca din vremuri de demult femeia a purtat podoabe si, este chiar demonstrat stiintific ca acestea ar fi aparut inca din epoca de piatra, atunci folosind scoici, pietre si perle. Mai tarziu cand s-a cunoscut prelucrarea metalelor apar si obiecte de podoaba din bronz sub diverse forme. 
De aici, deducem, ca nu putem ramane impasibile la stralucirea aurului cu o montura remarcabila si a argintului combinat cu multe cristale. Gasind bijuterii online e mai la indemana cu un click distanta. Si ca sa revin cu inceputul el a fost foarte incantat de idee, si mai mult de atat eu am luat hotararea de a-mi achizitiona singura si pe cont propriu din primul salariu o bratara cu cristale, mai mult de atat iti da putere, incredere si independenta ca propriile decizii sa ti le asumi.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info