chestii financiare de concediu

Auzind, vazand si citind pe la altii tot felul de 'questii' despre bani imi vine sa imi dau si eu cu parerea :D. Banii de concediu s-au dus vazand cu ochii. Unii reusesc sa se chiverniseasca un an intreg pentru a face o excursie interesanta "p-afara".
Mie, una, mi s-a luat de lucruri mai fitoase, prefer lucrurile mai simple, sa raman ancorata in realitatea societatii actuale si sa ma bucur de lucrurile obisnuite, care iti creaza un confort ridicat decat, daca ti-ai dori lucruri pe care nu ti le poti obtine in perioada imediata. Frustrarea devine mare. Mai mare, e efortul, pentru a obtine ceva cu mult peste posibilitatile tale, decat bucuria de dupa castig. 
Mare lucru, sa iti pastrezi controlul si sa iti manageriezi, pana la urma, norocul.
Oamenii din provincie inca isi pastreaza intelepciunea de a trai armonios si sanatos.
Cu oamenii de la oras se intampla taman invers, o nebunie, o degringolada si goana dupa bani, multi nervi varsati pana la isterie.

2 comentarii:

Elly Weiss spunea...

Of, Anca draga, cata dreptate ai in tot ceea ce ai scris aici.
Nu ma dau banii afara din casa si nu am facut o vacanta adevarata anul acesta ci doar asa, bucatele mai mici. Dar stii cum m-am bucurat de ele? Mai mult decat de o vacanta peste mari si tari.
Te pup!

Anca spunea...

In aceeasi situatie sunt si eu

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info