incognito

Uneori, atentia mi-e cam distrasa de la ce se intampla in jur, axandu-ma in special pe proprii-le-mi experiente de viata.
Reusind sau  indraznind mai bine spus sa mai arunc un ochi prin mediu virtual gasesc alte pareri si puncte de vedere ale unor situatii in care am fost si eu pusa la un moment dat si pe care mi le-am expus la prima vedere, ca daca e sa o luam la despicat firul in patru ai fi ajuns la alte concluzii pana la urma si ce e mult dauneaza.
Mi se mai intampla sa actionez si la primul imbold, dar imi zic sa nu gresesc grosolan si asta, nu neaparat pentru cei din jur, ci pentru mine insami. Simt ca n-as mai avea incredere in propria-mi persoana. Mi s-ar parea nedemn pentru mine sa ma fi inselat atat de tare.
Mai stiu ca in spatele unor computere se ascund oameni... (asta categoric)  :) Dar, ce fel de oameni?
De multe ori imi pun intrebarea: Ce sex au? Cum ii cheama? Cine sunt?
Profilele fiind semnate cu pseudonime si cu poze fictive.
In spatele unor pseudonime purtate de persoane, care pot sa devina usor teroriste, e foarte periculos sa te expui. Chipurile nu le intereseaza ratingul, nu le intereseaza prietenia, nu le intereseaza subiectele, pana la urma nici macar de propriile lor persoane. Cand detii un spatiu virtual se creaza si momente de gol inspirational, dar ceilalti nu au nici o vina.


Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info