inelul buclucas



Dianei ii plac bijoux-urile, tot felul de zdranganici si accesorii stralucitoare. A umplut cutii cu tot felul de suveniruri, pe care le deschidea ca pe niste cufere cu comori. Intotdeauna au fost atractive chiar si pentru hoti, chiar si hotilor de inimi. Intr-o zi si-a uitat inelul cu piatra stralucitoare la asa zisul "viitor iubit". Nerealizand momentul pierderii, dupa cateva saptamani, cand acesta, avea sa devina sotul altei femei, pilit si cherchelit, cu un tupeu extraordinar, zicandu-si in sine ca el este foarte pontos, ii spuse: "Uite, ma logodesc! Am pana si inelul! rasuna despicat in telefonul mobil vocea tulbure si sarcastica. Si uite asa, Diana, isi dadu seama ca inelul, pe care il credea ratacit prin cutiutele sale cu bijuterii a fost insusit de un escroc sentimental. Credea ca acel inel ii purta noroc. Il purta de fiecare data la ocazii deosebite ca pe un talisman. Numai, ca nu a fost sa fie. Nici n-a avut curajul sa il intrebe de inel. I se parea ca va pica foarte prost. Dar, nici ideea ca a fost jefuita in asemenea hal nu ii convenea. Nu stia ce sa faca in asemenea situatie, decat sa se confeseze prietenelor la o cafea. Ideea de razbunare ii incoltea in minte. Mai ales ca inelul i se potrivea atat de bine, mai putin situatia care se ivise. Nu stia daca superstitiile sunt taman bune. Se gandi, ca poate, totusi, i-a purtat noroc ca a scapat de un asemenea pezevenghi. Asa ca, in toate cautarile internautice ii stralucea ideea de a gasi bijuterii online. Acum putea achizitiona mai multe podoabe, foarte diferite. Un gol trebuia umplut. Mai ales, ca pe mana numai stralucea piatra norocului desi, totul fusese ca un fum.
Pagini cu diverse modele se aratau foarte interesate pentru a fi achizitionate. Mai era nevoie de un click si date de contact.

3 comentarii:

Elly Weiss spunea...

Mi-a placut povestea. Chiar pot exista astfel de insi mizerabili...

Anca spunea...

Ooo, daa

Diana spunea...

Ma numesc Diana si sunt dependenta de :bijuuri" :) Am o multime de cutii si cutiute cu fel de fel, din materiale diverse. Imi plac si pace! :)
Imi place povestea inelului. Din fericire n-am trecut prin asa ceva! Dar mai e timp! ;)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info