Mare asteapta-ma ca vin

Saptamana trecuta am facut o cerere de concediu catre domnul director, aceasta fiind aprobata :)  Mi-am pregatit slapii si tot ce imi trebuie si voi lua drumul aglomerat al autostrazii. Doar sunt in concediu si nu pot ramane repetenta anul acesta. O coincidenta si surpriza pentru mine e, ca va merge si o colega de blog intr-acolo, unde va participa la o cursa maraton, la care cu siguranta va trece linia finish-ului.
Toate treburile casei sunt lasate vraiste. Si spalatul rufelor si al sufletului, toate, toate sunt lasate pentru o mica evadare simpla in natura. Pana si prunele se borsesc fara a mai fi preparate in gemul lipicios si atat de gustos din toiul iernii. Am aflat, ca Ana si Vlad vor avea gemeni, ea trebuind sa zica pas in acest sezon la balaceala si baie de soare. M-am gandit sa le cumpar doi ursuleti de plus, sa nu se supere nici unul, nici altul. Pur si simplu, ea nu stie de capul ei, daca nu va avea grija sa mearga la doctor din timp, risca sa o moseasca vreo baba dibace sau sa nasca in masina ambulantei.
Si totusi...e atat de simplu sa te duci la mare...
Pentru o viata simpla si sanatoasa ...
Imi iau si tableta cu mine :) si nu numai, pentru ca nu e atat de simplu sa spui ca iti iei si chilotii, pe care ti-i scoti elegant din fese atunci cand iesi din apa. Dar, poate e, ca oamenilor le place sa vada dincolo de dioptrii, cine stie ce nudisti sarind ca saltimbancii pe plaja sau aruncandu-se in mare pana la inec. Uf, imi pare rau ca nu mai vin polonezii pe litoralul romanesc. See you soon!

Yours,
AVO



2 comentarii:

Mirela spunea...

Vacanță plăcută, timp frumos și...Elly e cea cu care te vei întâlni?! Mă bucur mult pentru tine, numai bine îți doresc! :)

Anca spunea...

Hello, hello, mersi
bine, ca daca stam sa ne gandim, ne intalnim cu totii in fiecare zi
Iti multumesc Mirela

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info