Aparate de aer conditionat



Circuland cu mijloacele de transport, am observat in ultimul timp, ca in anumite zile calduroase autobuzele nu mai sunt prevazute cu aer conditionat, desi chiar ar fi fost necesar. Cand ploua parca dinadins fac sa dea un aer rece de mai-mai sa ingheti pe loc.
In anotimpurile calduroase cat si in cele reci, sunt din ce in ce mai necesare aparatele de aer conditionat.
Am prietene care se folosesc de aceasta tehnologie si sunt foarte multumite.
Vara cei care nu si-au achizitionat astsfel de aparate sunt nevoiti sa apeleze la diferite metode pentru a scadea mercurul din termometre. Si eu sunt in aceeasi situatie. Candva si mai mult ca sigur, va fi o data ocazia de a achizitiona un aparat de aer conditionat ,si chiar pot prinde o promotie serioasa. Mai ales ca in unele magazine ofera si un punct de service. Ok, mai intai, imi fac o idee despre functiile fiecarui aparat, fac si o cercetare de piata si pe urma aleg.
La job era o batalie pe telecomanda de la aparat. Toti veneau si isi dadeau cu parerea, ori ca e prea cald, ori ca e prea rece, mai ales ca nu puteai sa ii impaci pe toti. Dar, toti vroiau, sa "conduca" telecomanda. In mainile cui pica cel mai mult si hotara temperatura (pulsul)...  pe undeva acela era leaderul sau stapanul casei, la fel cum e cu telecomanda televizorului sau cainele, care iubeste mai mult pe cine ii da de mancare sau il plimba.
Multi intepenesc din cauza ca nu stiu prea bine sa regleze temperatura, dar tot asa de multi lesina  si de caldura, privati de confortul pe care il ti-l ofera aceasta tehnologie. Este ceva de genul: a fi sau a nu fi aer. Nu mai spun ca in masinile personale… cine sofeaza acela decide ce, cum si cat in privinta aerului conditionat, chiar de-ti bate direct in crestet de te si pricopsesti si cu vreo rinita, cel putin, ca sa te smiorcai o saptamana sa nu zici ca n-ai fost cu masina.
In alta ordine de idei se gasesc site-uri dedicate vanzarilor aparate aer conditionat online,in care gasiti mai multe detalii despre functionarea, capacitatea si calitatea lor.
Acum toamna puteti face unele investitii mai putin costisitoare si cu reduceri remarcabile. Iti creezi propriul confort chiar si la iarna atunci cand caloriferele nu mai fac fata. Si asa multi locatari care nu prea sunt de acord cu deschiderea punctelor termice in timp util, preferand sa mai astepte din cauza facturilor.

5 comentarii:

Elly Weiss spunea...

Unii sunt foarte sensibili si nu pot suporta aerul conditionat. Cunosc persoane...
N-am probleme dar asta nu inseamna ca am aparat de AC :)

Anca spunea...

lasand la o parte inconvenientele, uneori este foarte necesar
si vara pentru mine e un fel de fata morgana :)

Spunsieu spunea...

La mine in birou e foarte util acum ca il punem sa dea caldura altminteri am dardai rau de tot.

CARMEN spunea...

urasc aparatele de aer conditionat! :) dar sunt de parere, ca din doua rele, trebuie aleasa cea mai putin rea, si anume, atunci cand temperatura aerului într-o încapere depaseste 27°C , sa se folosesca AC! :)
Din fericire locuiesc la casa si peretii sunt grosi si din caramida, asa încât izileaza foarte bine, vara este racoare si iarna, caldura produsa de centrala temica se pastreaza perfect în încaperi, asa încât, nu avem nevoie de AC. La birou avem AC si... acelasi circ cu telecomanda se petrece si la noi :))

Mirela spunea...

Căldurile din Grecia sau Italia ar fi fost imposibil de suportat fără AC. Sau cele din mașină pe timpul verii. Eu n-am nicio problemă cu aerul conționat, vara e o necesitate. La firmă avem, nu s-ar putea lucra fără AC la computer când afară-s 36 gr. Acasă e răcoare în camerele oprientate către N și V, dar spre E se încălzește, așa că am pus AC și e mult mai plăcut așa. dacă filtrele sunt curățate și schimbate, nu e o problemă, părerea mea.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info