Happy Weekend editia 38


Happy Weekend

Elly Weiss revine ca in fiecare sfarsit de saptamana cu o noua editie:
                  Editia cu numarul 38






(O incercare photosapata a porumbeilor, inca in lucru cu speranta ca pe viitor nu ii voi mai surprinde asa pititi iar "lucratura" mai bine realizata. Dar... poate pana in weekendul viitor sa avem vointa :D)

*
Despre soacre si neveste

- Soacra-mea e ca ziarul...
- De ce? intreaba amicul... Stie multe noutati?
- Aiurea... apare zilnic.

                                                              *
- Soacra-mea a venit dupa nunta la mine doar o singura data
- Fericitule!
- Mda, dar.. nu a mai plecat de atunci

                                                             *
Doi amici stau la un pahar de vorba:
- Aseara m-am batut pentru o tipa.
- Wow, ce tare esti! Cu cine?
- Cu nevasta-mea

Vorbe intelepte

"Jumatate din raul facut pe aceasta lume se datoreaza oamenilor care vor sa se simta importanti."



George Eliot





*
"Daca iei un caine flamand si ii dai de mancare, nu te va musca. Aceasta este cea mai importanta diferenta intre un caine si un om" 



                                                                   Mark Twain


5 comentarii:

Liviu Bimbea spunea...

Să ai o duminică liniștită și frumoasă.

Spunsieu spunea...

Fotografia ti-a iesit chiar artistic, eu credeam ca e grafica..despre soacre numai de bine, sa nu fim rautaciosi!

Sorin I. spunea...

Deosebit articolul tau ,felicitari!
O zi buna!

Iulisa spunea...

Frumos !
O saptamana reusita iti doresc!

Elly Weiss spunea...

Frumos articol, draga Anca!
Mie imi place mult si fotografia in Phootoshop. Are un aspect foarte rafinat.
Vorbele acestea intelepte ar trebui citite de multi. Dar si intelese.
O saptamana buna sa ai, draga mea!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info