Notite din jurnalul de liceu

Am gasit in boxa de la subsol caietele in care imi faceam tot felul de notite, mai mult un pseudojurnal :))
M-am amuzat foarte tare frunzarindu-le. Ingeniozitatea varstei si framantarile le vad cu alti ochi ai  omul matur, cat se poate spune :D

" Este ora 1 noaptea si nu imi gasesc somnul, asta pentru ca am baut azi cafea si am fumat mult. Maine trebuie sa ma scol dimineata sa ma duc la liceu. Mi-a mai trecut din starea aia tampita ce tine de doua zile. Totodata sunt si fericita ca ma pot duce la mare. Mama nu prea e incantata, dar mi-a dat mana libera. Trebuie neaparat sa vorbesc si cu G.
Ma doare stomacul din cauza curei de slabire, nici n-am mancat asta seara. Maine o sa imi fac un ceai si fumez doar o tigara. Tot maine lucrez ceva neaparat si..... termin "Ion". Daca merg la mare am nevoie de niste bani. Poate mai ciupesc ceva din banii pe care mi-i da maine.  Momentan am 5.500, poate mai fac rost de 10.000..."
=))

4 comentarii:

FromMegwithLove spunea...

vai, cat de tare! :))

Anca spunea...

:)

Elly Weiss spunea...

Deci ai avut un jurnal :)
N-am tinut jurnal niciodata... Abia blogul e primul meu jurnal, ca sa zic asa :)

Anca spunea...

Draga Elly am gasit niste caiete dictando prafuite si le tot rasfoiesc... ce vreeemuri

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info