Un nou parfum, o noua provocare



Sena era o fata vesela si deborda de energie. Energia pe care o ai atunci cand esti in floarea tineretii. Exista o etapa in viata cand visele par atat de reale si par atat de credibile, incat lupti pentru a se implini. Aceasta stare o facea deseori chiar naiva in momentele dificile si critice. Credea ca detine controlul asupra lucrurilor, ca doar stia cata munca depunea, si nu s-ar fi putut spune ca n-are de ce sa nu aibe sorti de izbanda. Nu credea atunci in noroc si nici in soarta - acele momente ale vietii in care crezi ca ti se cuvine scorul pozitiv, ca doar tu ai depus atata ravna pentru el. Insa noutatea era, ca iesind din carapacea familiala, nu si-a imaginat ca poate intalni oameni fara scrupule si care pot sa te ucida chiar si aruncand cuvinte.
Scorpia de la serviciu de care nu scapa, in general, nici un colectiv se intruchipa intr-o doamna, trecuta bine de tinerete si care o simtea rivala de drept pe Sena, atat la locul de munca, cat si in puterea de seductie a ei, care o sabota la serviciu ori de cate ori se ivea ocazia.
O femeie robusta, cu parul buclat, care incadra o fata patratoasa cu ochii iesiti din orbita si care erau acoperiti de o pereche de ochelari cu dioptrii mari.
Chiar si vocea ei puternica care scotea la un moment dat si un zbierat ca de atac, faceau sa intoarca privirile uimite ale colegilor care intrau repejor in birouri de teama sa nu fie "vanati"
Pentru Sena era un loc nou si chiar o situatie noua. Spatiile de birouri erau proaspat renovate, peretii varuiti si o mocheta noua care mirosea a cauciuc. Totul era parfum de nou, o situatie noua, care aducea dupa sine o seama de noutati. Pana la urma si rivalitatea intre generatii provoaca sentimente si alte evenimente de viata.
Scorpia a determinat plecarea lui Sena din firma, astfel incat o noua provocare se ivi pentru Sena.
Daca a fost mai bine sau nu, numai un Sena stie sa aprecieze prin propria valoare si limite.
De aceea, in final, ea, pentru a marca inceputul unui alt job, si-a cumparat un nou parfum numit Lady Million de Paco Rabanne, pentru ca e o femeie de milioane.
Ingredientele cu iz puternic si feminin precum neroli, lacramioara, gardenie, zambila, pachuli si miere, un amestec devenit parfum de milioane.

O editie ce participa la Clubul Condeielor Parfumate by Mirela Pete

3 comentarii:

Diana spunea...

Noutatea unui loc de munca! Ce sentiment minunat, mai ales in cazul primului loc de munca! Dar deloc noua "colega care poarta ochelari cu dioptrii mari" :) Cred ca toti am dat de astfel de colege/colegi noi care sa ne strice cheful... :) Dar in final le trece...
Zile fericite iti doresc!

Elly Weiss spunea...

Ai dreptate, Anca draga. Si un nou loc de munca are un farmec deosebit, un parfum anume. De multe ori insa se intampla ca una sa visezi si alta sa se intample. Am patit-o eu insami. Adica ai ceva asteptari care chiar par OK in prima faza apoi...descoperi ca lucrurile sunt complet diferite, ca pe afara-i vopsit gardul... :)
Interesant tratata tema.
Sa ai o zi cat mai frumoasa, draga mea!

Mirela spunea...

Noul e fascinant, mai ales când este vorba de un nou loc de muncă. Eu n-am putut sta nicăieri mai multe de 5, maxim 10 ani, atât cât am stat în învățământ, dar cu pauză între două etape distincte. Nu progresezi dacă stai în același loc. Și pe mine mă scârbește câte o insă de-asta invidioasă, dar am nvățat să o ignor.Mi-a trebuit ceva timp, dar se poate. O seară plăcută îți doresc, Anca dragă! :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info