"Apucaturi" sportive


Pe vremea cand eram in scoala se purtau adidasii, nu neaparat la orele de sport, ci si asa ca un pantof comod, si chiar parea ca ai ceva elegant ca incaltaminte. Am ramas nostalgica vremurilor adolescentei cand, pe langa alte accesorii de imbracat, erau la moda tricourile inscriptionate si treningurile asemenea. Si acum cred ca se mai spune "a fi imbracat de firma".
Din iarna asta m-am hotarat sa ma apuc de unul din sporturile ce se fac in sala, cred pana la urma ca se impune :). Ceva gen aerobic, pilates si daca vremea permite pana in iarna, multa miscare in aer liber. Chiar la sala nu iti poti arunca, asa... oricum, orice pe tine. Daca esti imbracat mai soft si lejer ai sanse sa te simti mult mai bine, neaparat cu ceva comod ca si incaltaminte. Ma gandesc la o pereche de adidasi, pe care sa ii port in activitatile sportive si nu numai. Am observat ca a revenit moda adidasilor de toate culorile si toate modelele. Sper sa mai tina vremea cu noi si sa mai petrecem si timpul liber in natura, cat a mai ramas din toamna.
Prietena mea si-a luat o pereche de adidasi nike, are o bicicleta si se duce la sala din cand in cand. Pentru ea e o evadare din stresul cotidian si mai ales din trafic. Schimbam des pareri despre retete si diete, care mai de care mai inovative.
Cand auzi pe cineva ce mai face si ce mai drege, te contamineaza instinctul de a copia. Si de ce nu, pana la urma, pentru ca, totusi, este ceva pozitiv si frumos.
 Imi plac oamenii de actiune, care te dinamizeaza si au un tonus la un nivel high.
M-am gandit la un moment dat sa fac jogging, dar iti trebuie ceva pana te antrenezi. La mine toata faza e intr-un stadiu initial. Sa imi tineti pumnii pentru proiectele mele si sa stiti ca nu sunt doar proiectii fantasmagorice.
Mai mult ma ghidez dupa deviza sportului "Mens sana in corpore sano" - "O minte sanatoasa intr-un corp sanatos", ce apartine poetului Iuvenal.

5 comentarii:

Vulpita spunea...

Si mie imi plac oamenii tonici care ii contamineaza si pe altii cu pofta lor de viata!
Succes cu noile proiecte!

Diana spunea...

Iti tin pumnii sa iti realizezi proiectele! :)
Mie imi place incaltamintea comoda, deci imi plac pantofii sport - si poa'sa nu fie de "firma" cat timp sunt comozi. Se poarta, nu se poarta, port! Din fericire "dependenta de moda" nu-s! Imi ajunge dependenta de cafea; de tutun am scapat anul trecut, in luna mai - si ma laud cu performanta (si nici nu m-am ingrasat).
Spor in toate ce le ai de facut! Zile fericite!

Elly Weiss spunea...

Miscarea e foarte buna. Iti spun si eu care azi am facut miscare prin pomi, pe acoperisuri, pe scari... :)
Am curatat niste pomi de crengi care fac umbra sau care nu-si mai au rostul...si am facut o groaza de gimnastica :)

Desculţ Dinu spunea...

Mie nu-mi place si nu suport nici un fel de incaltaminte. Cea mai mare placere este sa merg... DESCULT !

Anca spunea...

Descult Dinu - e si asta o optiune :))
multumesc de trecere, a fost o surpriza

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info