d-ale vietii


In decursul vietii dam peste fel de fel de persoane, fel de fel de situatii carora trebuie sa ne adaptam cumva. Asta tine si de instinctul de supravietuire pana la urma, in a merge mai departe, chiar daca raman nerezolvate anumite probleme in timp. Unii isi fac mustrari de constiinta, ca nu le-au rezolvat la momentul potrivit. Daca dai timpul inapoi, realizezi ca nu ai fi avut cum. Nu ai facut-o atunci, inseamna ca ceva te-a oprit.  
O fire staruitoare si ar reprosa doar lasitatea, si-ar reprosa si lipsa de curaj... dar... daca e cazul sa nu aplici actiunile, inseamna ca asa a fost dat. Soarta!

In tumultul vietii iti trec pe la ureche multe sfaturi venite din partea unor persoane binevoitoare sau mai putin :D , de nu prea stii cat sa le urmezi… ca vedeti…, uneori nu ai cum sa iti dai seama cate din ele ti s-ar potrivi. Aceste persoane se prezinta deseori atotstiutoare si indreptatite sa isi dea cu parerea. Am citit undeva, ca a emite sfaturi cuiva inseamna sa iti asumi si rezultatul acestora. Asa ca, eu mi-am infranat demult impulsul in a ma pronunta.

Oamenii de succes in pariul cu viata i-am descoperit in oamenii simpli, in oamenii carora li se mai spune in termeni cotidieni ca au "scoala vietii" sau in adevaratii luptatori impotriva sortii necrutatoare.

Totodata, imi plac oamenii care spun si cu care sunt total de acord, ca toti avem loc sub soare indiferent cum am fi, indiferent cat le am placea altora si cat ne-ar accepta.

2 comentarii:

Elly Weiss spunea...

Reflexii in care exprimi multe adevaruri. Gandesc ca tine, Anca. Nici eu nu dau sfaturi. Doar daca mi se cer. A da sfaturi asa, aiurea, mie mi se pare un fel de iresponsabilitate...

Anca spunea...

Multumesc Elly ca imi impartasesti si parerea ta, care pare a fi in comun cu a mea.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info