de weekend

In weekend am fost la o petrecere :) From Meg With Love a organizat un eveniment intr-un mod inedit. Gazdele au fost cei de la Simbio Cafe. O atmosfera calda, prietenoasa si tinereasca. Gustarile sunt exceptionale in acest local. Pregatite pe loc de niste tipi foarte, foarte simpatici. Asa, ne-am strans un grupsor de fete, care ne-am rasfatat cu cadourile primite si cu voie buna.
E pentru prima oara cand ma intalnesc cu cei din blogosfera din capitala. Intalnirea mi-a lasat o impresie excelenta. Despre eveniment o sa va mai pomenesc, pentru ca tare bine m-am simtit. Si, daca pana acum eram abatuta de tristete, acum e cazul sa va spun si cand sarbatoresc, despre evenimentele placute pe care le intalnesc.
El nu si-a facut prezenta in acest weekend. Nu a fost?! Au fost multe alte persoane care au 'suplinit' prezenta unui el, care si asa are o imagine cam vaga. Vederea e incetosata si dublata. "Ochelarii de cal" asteapta sa ii pui pentru o cursa lunga.


5 comentarii:

Anonim spunea...

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
You clearly know what youre talking about,
why throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you
could be giving us something informative to read?


Also visit my weblog :: gold watches

Tina spunea...

El fiind?
Cand revii cu ceva poze si detalii de la intalnire, caci m-ai facut curioasa.

Anca spunea...

Anonymous - thank's a lot for yours' suggestions
I like your gold watches :)

Anca spunea...

Tina incerc sa dau mai multe detalii cat de curand
El' apare din cand in cand in peisaj :))

Elly W. spunea...

Frumoasa intalnirea! Am fost la acolo sa vad despre ce-a fost vorba. Nu prea sunt eu pasionata de zona beauty, de ce sa mint, dar mi-a placut articolul :)
Si am descoperit ca fata care a organizat-o are o pisicuta siameza, care e ruda putin cu motanul meu :) Credeam ca doar al meu e talentat la mieunaturi jalnice :))
Chiar frumoasa intalnirea. Mi-au placut mult fotografiile, te-am vazut mai bine :)
O seara placuta sa ai, draga Anca!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info