Produsele si marcile care imi plac - Yves Rocher


Despre produsele de tot felul, care sunt preferatele mele, mai putin v-am impartasit. O parte din activitati se invart si in jurul cosmeticelor. E de inteles. De ceva timp brandul Yves Rocher a patruns si pe piata noastra si in sfera mea de interes. Bazat pe o tehnologie inovativa si naturala Yves Rocher are un stil specific frantuzesc. Inca de la aparitia magazinelor in malluri, mi-am achizitionat un card de fidelitate. Deoarece a fost ziua mea am primit cadoul cu care ma bucura in fiecare an :) Este vorba de un colier din perle de cultura si un inel, de care o sa ma tin zdravan de data aceasta. Iata colierul, de asemenea si inelul.




O data trecut pragul magazinului, mi-am luat o crema de maini nutritiva si o mascara.





Cum mi s-a parut crema de maini? Este emolienta si suava. Este pe baza de miere si musli. Pentru ca am o piele mai uscata, senzatia de hidratare e intensa. 98% e pe baza ingredientelor naturale. Singurul inconvenient ar fi acela ca flaconul este mult prea mic si ar mai fi nevoie sa pun ceva stampilute pe card pentru a beneficia de o reducere mai mare.

12 comentarii:

Fairytale spunea...

Eu am folosit parfumurile de la ei, sunt foarte bune, cat despre bijuterii am primit si eu ceva de genul, iar dupa o vreme s-au innegrit!

Anca spunea...

Fairytale si eu am folosit parfumurile. Sunt de-a dreptul incantatoare

coco spunea...

mie imi plac gelurile de baie de la YR, cosmeticele nu sunt chiar reusite!

Vulpita spunea...

Cred ca sunt mai bine de 10 ani de cand am descoperit produsele Yves Rocher. Mi-a placut tot ce am cumparat sau primit de la ei insa parfumurile imi plac la nebunie. Toate!

Mikyangel spunea...

Si eu iubesc produsele lor chiar daca preturile sunt un pic cam mari dar compenseaza prin oferte si calitate.
Deocamdata eu comand telefonic sau prin posta chiar daca am un magazin YR in oras.

Anca spunea...

Coco- si eu am folosit gelurile... sunt faine
Mersi de vizita, ma bucur tare mult ca nu m-ai uitat
:)

Anca spunea...

Vulpita - parfumurile sunt foarte bune.
Vezi ca nu pot accesa blogul tau. Intru pe el, dar cred ca are multa informatie si ruleaza foarte greu
Sa imi transmiti ce alta cale as putea urma sa te gasesc
Multumesc de vizita
Stiu doar ca ai luat parte la un Ocober Fest in stil american :)

Anca spunea...

Mickyangel- ai dreptate poate am exagerat cu privire la pret. Intr-adevar au preturi ok comparative calitate/pret
Eu m-as fi asteptat sa le procur mult mai des
Iti multumesc :)
Nu am reusit sa iti gasesc blogul

CARMEN spunea...

nu prea cumpar produse Yves Rocher de aceea nu ma pot pronunta nici ca sunt bune dar nici ca nu ar fi. Apreciez insa ca deosebit, gestul lor de a-ti darui colierul si inelul de ziua ta. Superb! Sa-ti aduca bucurii si noroc!

Vulpita spunea...

Imi pare rau ca nu poti accesa blogul meu, nu stiu ce poate fi, posibil de la faptul ca am pus multe poze. :-)

Mirela spunea...

E un brand foarte apreciat, mai ales datorită componentelor naturale folosite, fiind și foarte franțuzesc, căci are rafinamentul acela specific lor. Știi, pe mine m-au cucerit când, la comandarea unui parfum (Pur Desir Pivoine, bujor roz de mai), deoarece eu prin poștă am făcut comanda, mi-au cerut să le cer și un cadou. Oferta era așa: să se planteze 10 puieți de viitori copaci sau... Nu am mai citit celelalte oferte, am ales-o pe aceasta și mă bucur că am undeva 10 pomi plantați special pentru mine, de fapt pentru planeta noastră și sănătatea ei. De ziua mea mi-au trimis o bijuterie frumoasă și un parfum de lux. Sunt foarte generoși cu clienții. E minunat colierul și inelul! Te felicit că ai ales acest brand și să te bucuri de produsele lor, Anca dragă! O săptămână bună îți doresc! :)

Elly W. spunea...

Am avut de la Yves Rocher un singur parfum, Magnolia, care era foarte placut, si azi ma gandesc la el, am si scris pe blog despre. Un parfum de magnolii, superb ca miros. Altceva n-am mai avut ocazia sa am.
Frumos gestul lor de a-ti trimite un cadou. Sa-l folosesti cu mare placere!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info